Alla inlägg under oktober 2011

Av Marcus Johansson - 30 oktober 2011 12:30

tja:P alla vilka som nu läser xD hahah de blev en liten fest hos mig igår lägger upp ett suddigt kort på mig :P haha
vart lite mycket å städa tog bara 2 och en halv time å göra klart xD idag ska jag väl inte göra så mycket blir väl en kvälls promenad som vanligt :P annars ska jag väl få mina pengar av emma som hon är skyldig mig :) blir väl att köpa nåt å äta tror jag :P har inte äte direkt mycket dom 2 senaste dagarna :P haha lol aja här kommer en bild på fule mig :P  

Av Marcus Johansson - 25 oktober 2011 13:39

kom hem från skolan för typ 1 och halv time sen:P åt inte i skolan jag och amanda gick och åt på stan:P haha:P
sen har jag väl inte gjort så mycket mer:P varit hemma å tråkat:P haha just ja :P ska ge igen på amanda och jim för vi gick å prata så dom ignora mig helt plötsligt två gånger så nu ska man ge igen å ignora dom;) hahaha ska bli roligt  

Av Marcus Johansson - 24 oktober 2011 16:08

mja helgen börja bra:) hade skit roligt med jim å dom :P tills kvällen blev helt annat sen de som hände har helgen bara söge hårdare och hårdare.. den enda som gjorde en glad va den här killen på bilden hampus:P haha:P när han kom på besök :P  

Av Marcus Johansson - 21 oktober 2011 11:52

ska väl se om jag ska dricka med några kompisar idag :P hehe:P annars vet jag väl inte va som händer i helgen tråkit vill jag inte ha de såååååååååååååå nåt blir de väl :)  

Av Marcus Johansson - 15 oktober 2011 12:34

  har varit i skolan idag för nån grej man va tvungen å komma på men va helt värdelöst :) efter de gick jag hem för orka inte känna mig ivägen för att bli hem kört av amanda och hennes mamma så valde att gå istället:) nu vet jag inte va jag ska göra x) blir väl en lugnt kväll borrrrring ..

Av Marcus Johansson - 14 oktober 2011 18:07

  har väl inte gjort så mycket idag :P varit i skolan med amanda, sen hitta jag en bra text som jag tog kort på och lägger ut:) i helgen vet jag inte va som händer haha xD blir nog en tråkig helg :/

Av Marcus Johansson - 13 oktober 2011 11:46

  har varit i skolan med den hör söta tjejen idag :) varit ganska roligt:P
jobbat som fan har vi gjort x)

Av Marcus Johansson - 12 oktober 2011 16:25

jag kommer nu testa att ha en blogg :P får vi se hur de kommer gå:P haha:P  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards