Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Yeey:)

Av Marcus Johansson - 27 juni 2014 19:57

Hellu :)

Sitter hemma hos Ida ska se film med Carola och Ida :)

Annars har de väl inte hänt så mycket mer :) varit jobbat som vanligt :)

Jobba så snabbt att vi vart klara vid 10 imorse så vi satt vänta tills kl skulle bli fyra så vi fick gå hem ?
Men en av våra chefer kom förbi sa att vi fick sluta vid två typ så vi drog direkt :)

Möte folk på stan prata med dom allt sånt :)

Kom hem betala räkningar :)

Efter duschen så skulle jag handla hmm va ju ingen ide att dra på sig snygga kläder iallafall -,- så gick iväg i byxor bara, under den ligga vägen så höll en tjej på köra av vägen för hon titta så på mig och en dum blondin smyg fota mig -,- hallå jag ser er är ju inte dum -,- men men kan ju bara små skratta xD vet ju inte om hon fota för nått bra eller dåligt xD

Imörra ska man upp vid 5 och iväg jobba med rallyt ! Hemma runt 8 på kvällen igen! Lång dag imörra!

Riktigt snygg frisyr!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Johansson - 26 augusti 2014 18:59

helloj:)var ett tag sen man skrev nu här:Pmen har inte direkt haft nån tlf som jag brukar skriva igenom :Pannars är det de vanliga jobb hem kompisar träna :P haha:Pskrev på kontrakt idag på 1 års jobb ialalfall:) kändes väl bra :P vet man va man gör ...

Av Marcus Johansson - 13 juli 2014 23:57


Av Marcus Johansson - 8 juli 2014 19:42


Guess it's true, I'm not good at a one-night stand But I still need love 'cause I'm just a man These nights never seem to go to plan I don't want you to leave, will you hold my hand? Oh, won't you stay with me? 'Cause you're all I need Th...

Av Marcus Johansson - 7 juli 2014 17:31

Tjenare :D Nu har man lite tid att skriva här igen :D Kan väl börja med fredagen :D Sluta jobbet vid 3 tror jag det skynda mig hem för att duscha packa allt man nu behövde ha med sig :P Vid 5 så kom Amanda hit, satt utanför och vänta ...

Av Marcus Johansson - 3 juli 2014 19:30


Tjenare ! Är som vanligt jobb jobb jobb :) Va på möte idag med får bara beröm tydligen är väl bra det :) Prata med sosso idag som var upprörd så jag lugna ner henne och sånt :) Sen så har jag varit med Amanda med :) prata med henne :)...

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards