Alla inlägg under februari 2014

Av Marcus Johansson - 11 februari 2014 02:18

Hejsan!!

Tänkte berätta lite vad som händer just nu!

I Kristinehamn händer inte ett skit utom man har druckit lite idag för att tänka på annat,

Vet inte vad som händer just nu men går runt med ett dejt leende som ja inte vill gå med, men har inge val direkt man har ju inte direkt nån som bryr sig eller man kan prata med!
Går runt med en ilska som vägrar försvinna å börjar bli rädd att ja inte snart kommer kunna hantera det!

Satt igår mådde skit dåligt skrev till folk om nån kunde ses bara för att prata se om dom hade nått tips, men ingen kunde dom säger dom finns jämt vilken tid som helst, Det va ju inte sant iallafall!

Så igår satt man måla klappa min katt i 7 timmar tills ja inte kunde hantera nått mer gick ut, va hemma ungefär halv 7 i morse då ja hade lugnat mig igen, men märks framöver om man slår ner nån som man inte tål längre :-)

Men får väl göra som ja gör bäst klara allt själv!


Annars vad händer jadu
Inte ett skit :-)
Försöker göra nått om dagarna men att bo i en stad som är typ död så blir de svårt
Så blir mer och mer sugen på att flytta till Stockholm bara lägga allt bakom en, skita i folk som inte förtjänar min uppmärksamhet. Men aha blir ju fel efter som man inte är uppfostrad så att skita i andra när dom behöver en-,- FUCK!

Är väl lite efter om att skriva om nyår och sånt
Men kan säga min nyår var den bästa nyår jag har haft
Hade skit kul med nytt folk i Stockholm :)
Måste göras om iallafall :D
Stanna i Stockholm där ett tag hade väldigt trevligt och mysigt med folk :)

Så nu sitter man hemma förbannad uttråkad vet inte vad man ska göra
Kan inte direkt sova heller :-)
Men har en riktigt bombad katt som gör en lite gladare :D haha

Får väl se vad som händer framöver hoppas det blir bättre :D annars får ja väl ta slå nån bli lite gladare sen bita ihop och gå vidare !

Alla hjärtans dag med snart hm vad ska man göra då tro :S !
Vill ju inte va själv då iallafall !

Annars kommer ja inte direkt va duktigare på skriva här bara skönt skriva av sig ibland :)
Hörs väl nån annan gång :D hej då ^^

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards