Alla inlägg under augusti 2013

Av Marcus Johansson - 12 augusti 2013 03:05

Hejsan :-)

Va nu ett tag sen jag skrev :D kommer inte bli bättre på det heller :D hade bara tråkigt ville skriva kände jag :D



Haha vet inte vart jag ska börja har hänt så mycket den sista tiden :D


Kan väl börja med att min mamma har gift sig :D va väldigt bra roligt att va på :D aldrig set henne så glad nån gång så kändes väldigt bra att se när man vetat hur hon har kämpat med sitt liv :-)


Jag har varit på kryssning för inte så länge sen med :P de va skit roligt att träffa nytt folk, aldrig haft så roligt :D de ska fan göras om :D

Jag har förlorat min så kallade bästa vän med :D på grund av mig :D
Men sen vart de på grund av henne :-)
Så nu skiter ja i det :D


Jag förlorat den jag älskade mest av allt :) på grund av nått gammalt :D

Men alla får inte göra misstag som alla andra hur man än gör för att försöka bli förlåten. :)
Och nej jag va inte otrogen om ni tror de. XD


Jag kanske får flytta upp till Boden nu med på grund av praktik eller som lärling :D hoppas på det bästa iallafall :D

Jag har börjat fått bra kontakt med gammalt folk jag inte träffat förut så mycket :D


Annars gör jag väl inte så mycket :D tar hand om min bror som vart utslängd :D
Är med kompisar så ofta jag kan :D

Är ute med så ofta jag kan :D


Känner att jag börjar tröttna på mycket för så mycket skit man får av folk :D så börjar förändras ganska mycket mot folk känner jag :P


Börjar bli lite roligt dom kommer tillbaka säger att jag har förändrats :P ja du inte undra på så fall dådå haha :D

Jag har haft en jävligt bra sommar tycker jag även allt de som har hänt :D

Visa väldigt bra grejer visa väldigt dåliga grejer men inget man kan göra åt :-)

Känner av att jag bara blir starkare som person mot folk som försöker få en att må dåligt :D


Annars har jag väl varit halft jobbat med allt jag kunnat göra :D

Finns så mycket jag vill skiva av mig :P men kanske inte är så bra att skriva sånt här bl.a Bl.a Bl.a Känner jag :D men men lever vidare hoppas andra gör de med blir lyckliga :D

Även er jag hatar :P

Imorgon så ska jag förmodligen träffa Emma för va ett tag sen nu :-)

Sen blir de vän att träffa Anna och Elin kanske :D de märks hur de blir med det :D

I morgon hoppas jag att jag får ett brev eller så snarast som möjligast så fall så jag slipper gå tänka på det :D

Funderar på att dra till min mor hjälpa henne hugga en massa ved :D bra arbete tycker jag haha :D


Vad mer kan jag säga samma Goa gosiga Björn :D haha

Kommer jag på nått mer jag vill skriva om så får jag väl skriva en gång till :D

Lägger upp lite bilder på nya vänner och lite annat smått och gott :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards