Alla inlägg under februari 2013

Av Marcus Johansson - 9 februari 2013 09:01

tjo fan va nån dagsen nu :)

men tänkte berätta lite om min mardröm jag vakna av!!

börja så här att jag och sosso va uppe hos min far,
fråga henne om hon ville med ut och ta en promenad, hon sa jag så vi tog på oss kläder gick ut,
sa vi kan gå på isen den är väldigt tjock här vid kanterna nu när det har varit så kallt,
så vi testa isen först hoppa lite försiktigt den höll så gick vi en stund där,
tills vi kom en bit ut där strömmen går där vet man aldrig hur isen är men vi la aldrig märke till det
vi bara gick till slut braka vi igenom isen,
jag fick tag i henne höll henne fast medans jag höll mig fast,
jag drog upp henne så hon kunde hålla sig fast med,
såg 2 folk komma tog tag i hennes händer dom försökte dra upp henne,
men då råka jag tappa tagen så fick tag i hennes ben,
jag va under vatten då frös som fan, la märke till att dom inte orka dra upp henne då, allt jag sa då under vattnet 
jag älskar dig de hördes dåligt men jag vet att du hörde mig
så släppte jag taget så dom kunde dra upp dig 
på nåt sätt såg ja fortfarande va som hände sen när du kom upp
du börja grina som fan sa till dom att han släppte taget för att rädda mig, innan han gjorde det så sa han att han älska mig 
du bara satte dig på knä sa att du älska mig med!

precis då vakna jag av tårar i ögonen kallsvettig 
tog på mig jackan utan nå kläder va på väg ut till dig se om du va okey
men precis när jag skulle gå ut 
så kom jag på att måste varit en dröm efter som jag fortfarande lever:S
men det kändes så jävla verkligt, att jag såg verkligen hur det va smärtan som fanns där,
kärleken som gick förlorad, fyfan säger ja bara

Av Marcus Johansson - 5 februari 2013 20:38

                                                                                                                                                         

Av Marcus Johansson - 3 februari 2013 15:40

tjo tjo!!

va ska man säga om igår :S fyfan!!

kan ju börja med att jag börja dricka vid 3 på dagen,
satt och drack med lovisa och min älskling:)
lovisa ville inte dricka så fick dricka själv istället med min älskling tills den börja ta slut :/
haha men men 
vid 8 där gick jag upp till emma för vi skulle åka till dennis:)
så dea kom och hämta oss körde dit oss :)

så vi börja dricka mer där borta haha kände inte av nåt så börja blanda starkare groggar så tog 50-50 med sprit och dricka 
men kände inte av nåt -.-
men hade skit roligt i alla fall:)
träffa ida med som va ett tagsen man träffa xD
hon fråga varför jag aldrig skriver haha dummaste frågan , sa direkt för du svarar aldrig haha
skratta vi bägge istället men va roligt trevligt folk :)
sen gick vi till bells :) drack mer där 
efter 2 shoots 2 öl där inne med så börja det ta sig i huve kände jag fyfan 
men hade jävligt roligt en då!!
sen vid 1 eller nåt så fick jag höra att sosso hade gått iväg bara 
vart jag orolig så gick jag med fast följde amanda först så hon kom hem säkert 
sen drog jag direkt hem till sosso för att se att hon va säker 
en sån här bra kväll va väldigt länge sen man hade!! fyfan va gött det va att ha en sån kväll!!!!!
otroligt mycket jag tål att dricka en då:S 11 groggar 2 cider 2 öl 2 shoots då börja jag känna av det sen :S 
fyfan tog väldigt många kort igår med, med dennis kamra som han ska få tillbaka tänkte jag kanske han laddar upp dom :P haha 
kan inte fatta att jag börja dricka 3 sluta kl 1 på natten :S fyfaaan
och idag vakna jag med huvudvärk men som tur är marcus smart hade cola bredvid sängen utan kolsyrat som han börja dricka direkt för att slippa må dåligt huvudvärk, nu har han bara lite ont i huve haha :P
ska nog dra käka pizza snart ska se om anna ska med 
så hon och jag ska prata lite gran om det som hände igår sånt 
annars får jag önska alla en väldigt bra dag idag!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Av Marcus Johansson - 2 februari 2013 17:54

skål med min enda sköna nu:)

love you baby!
   

Av Marcus Johansson - 1 februari 2013 21:50

tjenare tjenare :))))))))))))))


mja :) igår så träffa jag amanda :)
vi drog till hennes far först :) prata lite med han lämna en grej och så:)
sen gick vi och åt för jag va så hungrig :O haha
sen så drog vi till busstationen :) där fick hon mina pengar från mitt busskort till sitt busskort för att vara snäll:)
haha men men:)
så åkte vi till karlstad :) 
gick runt där titta hon skulle köpa nya byxor och så:)
hon hitta två par men köpte 1 par bara :) köpte hon ett par skor och ett örhänge med:)
sen drog vi till donken så hon fick äte lite gran :)
så börja jag skoja med henne fråga om glömde de de de xD hon fick panik varenda gång jag, jag skratta som bara fan för det haha
idag vart jag väckt av amanda :P haha ovanligt nee :P
trodde kl va runt 12 för va så ljust ute xD så gick upp då :P
visa sig kl va bara halv tio -.- hahaha
sen så drog vi ner på stan åt mat :) träffa boxarn först så han gjorde oss sällskap en stund :)
sen såg vi jim försökte ropa på han men han va döv så försökte slänga en flaska på han men den la han inte ens märke till så sprang efter han hahah xD 
sen gick vi hemmåt :)
annars har det väl inte hänt så värst mycket mer :) kommer bli en chill helg :P hehe 
cya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards