Alla inlägg under juni 2014

Av Marcus Johansson - 29 juni 2014 09:38

God morgon på er !

Hade tänkt sova ut idag men det gick inte så bra märkte jag, har varit vaken typ redan snart två timmar -,-

Igår så drog jag till Ida och Carola vid 6,20 för vi skulle bli hämtade då för att åka och jobba :-)

Så igår tillbringa jag hela dagen i regnet :D kolla på rallyt sånt hjälpte dom om dom körde ner i diket eller krocka och sånt :-)

Det var roligt men väldigt blött kan jag lova fyfan

Efter jag kom hem runt halv 6 eller va klockan var så drog ja direkt in i en varm dusch! Gött var det med!

Efter det gjorde jag inte så mycket mer, skrev med folk och sånt :P
Skrev väl lite grejer man kanske ångrar lite idag ? men men :P sånt händer :D

Idag ska ja bara ligga i sängen och slappa ! Har jag bestämt börjar jobba imörra igen!:-)

Lägger ut lite bilder från igår med :-)

Av Marcus Johansson - 27 juni 2014 19:57

Hellu :)

Sitter hemma hos Ida ska se film med Carola och Ida :)

Annars har de väl inte hänt så mycket mer :) varit jobbat som vanligt :)

Jobba så snabbt att vi vart klara vid 10 imorse så vi satt vänta tills kl skulle bli fyra så vi fick gå hem ?
Men en av våra chefer kom förbi sa att vi fick sluta vid två typ så vi drog direkt :)

Möte folk på stan prata med dom allt sånt :)

Kom hem betala räkningar :)

Efter duschen så skulle jag handla hmm va ju ingen ide att dra på sig snygga kläder iallafall -,- så gick iväg i byxor bara, under den ligga vägen så höll en tjej på köra av vägen för hon titta så på mig och en dum blondin smyg fota mig -,- hallå jag ser er är ju inte dum -,- men men kan ju bara små skratta xD vet ju inte om hon fota för nått bra eller dåligt xD

Imörra ska man upp vid 5 och iväg jobba med rallyt ! Hemma runt 8 på kvällen igen! Lång dag imörra!

Riktigt snygg frisyr!

Av Marcus Johansson - 27 juni 2014 15:35

Av Marcus Johansson - 26 juni 2014 19:08

Heeeeej!:)

Kan väl börja med igår :-)

Jobb som vanligt :D
Efter jobbet träffa jag Emma och Jessika en stund :D
Följde dom till bussen sen:P

Efter det så gick ja till Harrys skicka till Sara att jag var där :) så hon kom dit prata vad som har hänt kom ikapp lite va vi har missat :)

Gick med henne hem :)
Satt prata där en stund innan Rille kom efter jobbet :-)

Så vi alla satt där ute sen och prata vi vänta på Emelie och Mathias :) men dom kom så sent så Sara skicka hem hos för hon skulle vila innan dom skulle komma :)

Så jag drog hem :-) satt och snapa med öm va hon nu heter har ja glömt xD men väldigt intressant tjej :-)

Somna ganska sent så var jobbigt kliva upp i morse men kom iväg iallafall :-)

Möte Carola vid handlarna denna gång, drog till jobbet :-)

Jag tog en runda å städa på nästan 6 km idag :-) tog en liten om väg bara för att slösa lite på tiden :-)
Men hade tur då och hitta 100kr iallafall ;P haha

Efter lunchen så plocka vi fimpar som var ganska mycket vid en gata ! Så vi var 3 pers där och fyllde bara 3 påsar med fimpar -,- men rent vart det kan ja lova haha :D

Efter det så möte vi Adrian prata med han, sen fick vi sluta, men jag och Carola satt vänta på Ida :-)

Så medans Carola gjorde i ordning sina grejer och sånt så satt jag och Ida prata :-) visa sig vi har mycket gemensamt :-)

Efter Carola var klar så drog vi hemåt :-)

Så nu ligger jag i sängen gör inte ett smack som vanligt haha xD snart dags att sova :-)

Emma :-)

Jessika :)

Jag vart rik!

Av Marcus Johansson - 24 juni 2014 17:38

Helloj;)

Igår vart det jobb som vanligt :)

Efter det kom jag hem å gjorde mat !
Kan ju säga att jag var ganska trött somna typ vid 7 och vakna vid halv 7 imorse xD så söv ganska länge ändå haha

Idag har det varit jobb med fick med mig den nya sommarjobbaren som inte gilla mig och min fart att arbeta hon var helt slut efter idag haha

Ida kom på besök med xD
Blir bjuden på mat imörra med hemma hos Carola xD
Ser fram emot det blir film med Ida och Carola sen efter det med :)

Nu ska jag bara ligga i sängen och slappa :D

Have a nice night :)

Av Marcus Johansson - 22 juni 2014 20:55

Jag ser dig när du sover
så lätta andetag.
Vill ligga här bredvid dig
när natten blir till dag.

Du ligger tätt intill mig
din hud är mjuk och varm.
Jag känner sådan lycka
att ha dig i min famn.

I morgon när du vaknar
då vill jag se dig le,
förväntansfullt mot världen
och allt vad den kan ge.

Vill skydda dig mot ondska
och finnas där för dig.
Att stötta dig i livet
är ett löfte ifrån mig.

Men fortsätt nu att sova
min underbara tjej
För ännu råder natten
och jag vakar över dig.

Vem vakar över mig då ?!?! ?

Av Marcus Johansson - 22 juni 2014 14:01

Hellu!

Kom nyss hem, känns gött att ligga i sin egen säng igen :P

Kan väl börja med igår istället :D
När jag kom hem vid två så väckte jag bror min så han fick dra och handla :P

Efter maten så somna jag typ direkt vakna vid 7 tror jag det var:P hoppa in i duschen och raka mig i ansiktet gjorde mig i ordning :)

Efter det så drog jag hem till sossos mamma satt där med sosso och titta film medans hon var katt vakt xD

Så vi hade det trevligt :D vid 12 så möte vi Anna lite snabbt som vart med en stund såg film med oss :)

Jag somna efter en stund vakna med att Anna gör kyllebytta över sosso så dom garvar sönder xD som vanligt var ja snabb med tlf och tar kort haha

Somna om ganska snabbt igen, vakna vid halv 4 tror jag det då Anna skulle gå hem, skulle jag med göra men hitta ingen ork till att åka så medans tiden gick så la sosso sig i soffan somna så jag la mig på andra kanten och somna xD

Vakna upp i morse att sossos mamma och hennes kille kommer in genom dörr, hjärtat slog till lite i panik då kan jag ju säga :P

Men det gick bra satte mig upp sen och såg nån serie med hennes mamma tror vi bägge fastna i serien, så vi satt där en stund och titta medans dom andra söv, efter en stund kände jag att ja måste hem, så nu är man hemma och glad att man lever xD haha

Nu får vi väl se va resten av dagen har att erbjuda:D!

Av Marcus Johansson - 21 juni 2014 13:02

God morgon på er :D

Igår var en helt okey dag faktiskt :D

Vakna fråga Sara om hon skulle med till min mor :-) men som vanligt vart det nej tillslut :P

Efter det så kom fredrik och hämta mig Jesper Johan och patte :-)

Vi åkte och handla med det sista till maten :)

Efter det drog vi hem till morsan ;D
Vi satt där och åt direkt typ kasta lite pil efter åt :-)

Senare mot kvällen så fick vi en ide att köra cross med Bob bakom det sluta väl inte så bra för mig efter som min bror kör som en galning xD
Så axel sidan av höften och armen skrapa man upp xD haha men det var värt det !

Sen Så körde vi brändboll vuxna mot barnen :D vet inte vem som vann men det spelar nog ingen roll bara vi hade det roligt :-)

Runt nio där så grilla vi drack lite gran hade det trevligt :D

Vid tio så drog vi hem, jag gick la mig en stund för att vakna väldigt tidigt för man skulle iväg :-) så vid 5 så drog jag ut :D

Nu sitter jag i en soffan pratar har det trevligt :D får väl se vad denna dag har att erbjuda då :-)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards