Alla inlägg under december 2013

Av Marcus Johansson - 26 december 2013 01:28

Hejsan igen :-)

Har börjat fundera på varför inte jag är som alla andra :O


Varför inte jag går krossar alla hjärtan ja kan ligga runt sånt :O
Varför ja inte snusar eller super hela tiden :O

Får frågan ofta hur det kommer sig att ja klarar av att inte va som dom efter som alla mina kompisar är såna

Jadu va ska jag säga ja vill inte va som andra skulle jag va de vetefan va som skulle hända då ja skulle snusa å röka förlora alla mina pengar på skit som inte behövs känns inte värt har alltid varit killen som letat seriöst förhållande med

Så jadu jag kommer vara den jag är skulle jag förändras så skulle de väl vara för att jag själv är trött på mig själv och inte på grund av andra. :)


Annars vad har hänt hm låt mig se

Jag har firat jul mer familj varit som ett barn igen efter som man tog hand om alla för de mesta leka med dom sånt medans dom andra gjorde mat och klagade på att vi va jobbiga haha xD

Längtar till nyår ska jag åka till Stockholm fira mer Jessica och alla hennes vänner :D kommer bli skit sköj :D
Kristinehamn är ju för död än då så :D kan ju avsluta de här dåliga året med en sista bra dag och början på ett bra nytt år :D

Annars händer de väl inte så mycket lite besviken på julen efter som de regna kom aldrig någon snö -,- grr

Försöker hitta på nått att göra om dagarna än bara sitta hemma men de är ju inte så lyckat kan ja ju säga med den här stan :P


Sitter bara hoppas på att 2014 kommer bli bättre med riktiga vänner förhoppnings ett bra förhållande med nån med :-)
Så bara hålla tummarna ??

Kan ju säga de här med -,- min telefon är ju inte som den ska iallafall -,- vägrar ta bort biler man inte vill ha kvar -,- går inte radera dom går inte omformatera om den för den har ju sparat allt -,- tror de är dags för en ny tlf snart iallafall!

Va ska man annars säga livet är som de är inge mer man kan göra åt de :D se till håll dom person ni vill ha kvar nära er :D du vet aldrig när dom tröttnar eller försvinner ur era liv :)

Nytt år nya möjligheter nya löften :) tänk på de tänk noga med :-)

Ha de gött :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards