Alla inlägg under januari 2012

Av Marcus Johansson - 15 januari 2012 18:19

tjaaaaaaaaaaa! haha
den här veckan har de väl inte hänt så värst mycket :P
torsdagen åt jag tacos å hade de gött med grannen jesper och malin :P
fredagen haha:P var jag oss grannen en stund:P sen drog dom ut :P jag gick å la mig vid 1 eller nåt sånt:P
grannen ringer å väcker än å säger att hon har blivit på hoppad av några turkar så man fick hjälpa dom hem

å se så de inte hänt nåt allvarligt:P men de va de inte:PXD haha lite väl fulla va dom i galla fall:P sen när vi kom hem gick vi in till henne:) där skulle dom börja lagga mat å sånt :P börjar med att seta på fel spisplatta :P sluta med att man fick ta hand å göra skiten xD lördagen vart jag väckt av morsan å fredrik för att dom inte kunde håla käften så dom stog å käfta skulle bråka bla bla bla så man drog handen i garderoben :P som tur va så han jag inte ta i så jag han lugna ner slaget man de small som fan så dom vart tysta xD efter de gick jag la mig i ett bad å tog de lugnt:P
söndagen idag så har jag inte gjort ett skit :P letar lägenhet :P förmodligen har jag hittat en nu en 2 :P blir gött de:P hehe:P längar väl mest till skolan så man har nåt å göra:P  

Av Marcus Johansson - 5 januari 2012 00:27

tja faan xD va ett jävla bra tagsen man skrev här:P men efter som jag inte har nått å göra tänkte jag skriva lite:P
kommer inte ens ihåg när de va sist :S XD haha men men
tänkte skriva lite om min nyår i galla fall:P
först va jag hemma oss sosso hade de bra där hon drack lite så länge :P sen gick jag hem gjorde mig iordning å åt mat med familjen :P sen drog jag hem till sosso för att möta upp henne så vi kunde dra på en fest :P va jävla massa fölk där vi hade skit roligt :P inget man direkt glömmer bort nu i galla fall:P sen vid 12 ställde vi hos alla utanför statt å skreck gott nytt år pusssssssssssssar och krammmmmmmmmar kom flyggade lite vart som hälst haha xD sen drog vi tillbaka till festen men den sluta ganska fort där:P finns ganska många bilder men lägger upp en bild på mig och camilla jag tyckte vart bra skillnad från alla andra bilder på mig:S haha men men:P
å idag har de väl inte hänt så värt mycket tittat på film :P vart nere å tittat hur mycket pengar man hade kvar hade visst lite mycket kvar som jag inte visste om XD men men gör ju inge:P så nu har jag set på streed dance 3D skit bra film blir att dra ut på bells i helgen för å dansa bara för de:Phahah :P  ska väl ladda ner nån ny film nu tror jag :P herra:P  

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards