Alla inlägg under november 2013

Av Marcus Johansson - 24 november 2013 06:58

Hey!

Ligger i soffan tänker på allt :D

Tänker på varför allt inte kan va som förut, Då allt var bra :D
Kunna spola tillbaka tiden ta bort grejer som man ångrar.
Men vad hade hänt om man hade gjort det då, hur hade det blivit då, kanske hade blivit bättre eller sämre vet man inte :)
Istället tänk positivt tänk på att det är en läxa att inte göra om det :)

Gå framåt inte bakåt igen, det kommer alltid nått bättre till slut

Även om det är jobbigt

Jag har lärt mig att jag är för snäll
Men det gör mig inget längre jag vet vad jag har för vänner, jag vet var jag har min familj, resten kan vänta kärlek kommer när det kommer ha inte bråttom om det ju mer du stressar fram efter det ju sämre mår du eller får fel kille/tjej
Ta det lugnt känn efter har du rätt och hittat rätt är jag glad för din skull hoppas det går bra
Annars ta det lugnt det kommer som sagt fram nån till slut som ser dig acceptera dig för den du är :D

Jag har varit med om mycket falska vänner dåliga förhållanden
Det mesta man kan tänka sig men jag är mer positiv än någon sin
Känner kan bara gå framåt än bakåt
Det gör mig starkare å starkare för varje dag som går å jag kan bara säga att jag älskar den känslan :D tycker synd om folk som har det dåligt önskar jag kunde göra nått åt det :D
Men jag hoppas det fixar sig för alla

Men visa kan man inte hjälpa tills dom hittar sig själva först även om man vill :D

Är otroligt glad att jag är den jag är idag :D mer positiv hjälpa folk som har det svårt finnas för dom som vill ha min hjälp försöka göra så gott ja kan :D

Alla har en som väntar på en bara man har tålamod till det :D

Känner du dig ensam kan man alltid ha en mys kompis sov kompis
Man känner sig inte ensam då det hjälper en :D jag vet :D
Men det är bättre än inget :D

Träffar du nån som har haft jobbig tid har det svårt men du är kär
Försök hjälpa låt dom glömma det visa istället hur nuet är att det kan vara underbart att ha nån vid sin sida oavsett vad det än är :D

Som sagt man lär sig nått nytt varje dag:D varje läxa man lär sig kommer alltid till nytta nån dag :D

Ta inte den som ser perfekt ut
Ta inte den som har mest pengar
Ta den som gör dig lycklig den som älskar dig för den du är den som stannar i nöd och lust :)

För kärlek är inte nått man leker med eller säger bara att ja älskar den utan att mena det

Kärlek är nått Viktigt för alla hur du än är tjock, smal , lång , kort , rik , fattig vet han/hon hur han ska älska dig och visa det då har du verkligen lycka i ditt liv!
Fight fot something or die Trying

Detta är Marcus som inte kan sova over and out :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards