Alla inlägg under augusti 2012

Av Marcus Johansson - 31 augusti 2012 16:53

Hej idag vart det ingen skola för mig!
istället har jag städat,dammat,damsugt, M,M
och nu ska jag lägga upp 2 bilder va fint det vart :)
sen ska jag duscha och göra nåt och äta ! ni som vet hur det såg ut innan vet att ser jävligt mycket bättre ut igen!!haha :P    

Av Marcus Johansson - 30 augusti 2012 19:01

Hej!
idag när jag vakna fick jag dra till bussen direkt. där träffa jag ida som vi skulle ses där
åkte till karlstad hade det trevligt prata och så sen drog hon till jobbet jag drog till nästa buss
och i nästa buss så somna jag vakna typ där jag skulle av men det va inte det värsta hade drömt om en person om grejer så vakna med ståfräs och att den stack ut genom gylfen märkte inte det förens jag gick upp skulle gå ut genom dörren då två tjejer stannar till och bara vrir lite på huvudet och tittar ner mellan mina ben och jag tänkte va fan glor ni på titta jag ner själv och där står jag och visar kuken för dom haha fort som fan stoppa jag rätt den drog upp gylfen vart skit röd i anstiktet sprang ut fort som fan till skolan 
efter det satt jag på skolan vänta på att bussen skulle komma till teaterna vi skulle till,
när vi väl var där börja det regna vi satt i nån skit stor lada där vi fick filtar och sånt va skit mysigt väl gjort teater med så va roligt och sitta där i nästan 3 timmar och se den 
sen va det bara åka buss till skolan och i skolan fick jag byta buss till karlstad och i karlstad fick jag byta buss till kristinehamn 
och nu det bästa av ALLT jag är hemma NU!!! tack och hej puss     

Av Marcus Johansson - 29 augusti 2012 18:24

Jao hej igen :)  
skola idag som vanligt varit med och testat en massa brandövningar annars inte varit så mycket utom att springa till bussen 
rektorn kom till mig förut och sa att dom bygger 13 nya rum och fråga om jag ville ha ett sa att jag skulle tänka på det och att han får svar imorgon hur jag gör 
resten av dag som finns ska jag väl bara slappa är ganska trött

Av Marcus Johansson - 28 augusti 2012 19:20

Tjo hej sitter hemma och tråkar som bara fan sitter och längar tills imorgon att skolan ska börja igen har fan roligare där än här den här stan har blivit för tråkig eller för mycket drickade från alla


 

Av Marcus Johansson - 28 augusti 2012 15:23

jajemen vet ni idag har jag åkt ännu mer buss men haft lite mer tur
idag när jag kom till skolan börja jag med religion
efter det sluta jag men trodde jag hade engelska med men det sa dom till att det inte blev av så jag stanna kvar en stund till och prata med 2 nya vänner till som man fick idag 
dom två med sa att jag ska flytta ditt så nu har jag haft 3 st som tycker att jag kan flytta ditt 
en erbjöd att jag kan få sova hos henne om jag vill stanna längre nån dag och va med på nåt dom gör på kvällarna 
och just nu sitter jag hemma och tråkar och funderar..  

Av Marcus Johansson - 27 augusti 2012 18:24

Börja med att göra mig i ordning tog bussen till karlstad 
i karlstad skulle jag ta en annan buss men titta fel så jag missa den så fick vänta där i 1 time och 40 min typ
när jag väl kom till skolan va jag där prata med en lärare om dagarna va klar efter en kvart fick åka hem igen fick jag vänta på bussen där i en time men som tur vad fick jag sällskap av nån tjej som inte va blyg mot mig i alla fall och ville att jag skulle komma tidigare imorgon för att ta en fika 
sen efter vi pratat i en time kom min buss sa vi hej då åkte jag till karlstad igen 
i karlstad fick jag vänta på bussen igen i en time 
och NU är jag HEMMA!
mycket buss åkande för en kvart i skolan-.- 
och nu blir det att göra mat

Av Marcus Johansson - 26 augusti 2012 21:27

Idag när jag vakna så börja med att typ diska va jag kommer ihåg 
sen vid 2 kom min mor och hämta mig så jag åt mat hos henne och tvätta där för va tvungen att tvätta
efter det fick jag diska åt henne med
sen åkte jag och mor min att handla 
hitta en massa rosor tänkte jag bara på en person så jag köpte dom och gav dom till henne
sen har jag varit ute och letat efter en katt i skogar i nästan 2 timmar
och nu ska jag söve ! god natt!
 

Av Marcus Johansson - 25 augusti 2012 17:45

Ingen som vill med ut eller hitta på nåt!
Då skiter man it istället dårå 
blir att städa och göra en massa annat skit istället dårå:)
har ni min dag (Y) i det fina vädret

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards