Alla inlägg under november 2011

Av Marcus Johansson - 29 november 2011 10:40

tja alla:P haha i helgen har jag hölt på å festat hela helgen höll vi på hade skit roligt va på mastis hela helgen :P hände mycket grejer :P men inge jag skriver om haha xD de som hände där stannar där:P i söndas förs jag som fan för va ute i T-shirt till 5 på mörran för min tröja gick sönder så försökte värma mig med varm oboy men gick inge bra så sluta med att jag hoppa in i en dusch i en time :P i månads va jag i skolan:P måla lite med amanda :P hon målar faktist ganska bra:P men hon såg ganska nere ut jag tror de är nåt som hon inte vill berätta :O annars vet jag va de är. kommer ett kort på mig idag som jag tog nyss ny vaken haha go mörra med xD men vi hörs väl dårå:P puss å hej :P  

Av Marcus Johansson - 23 november 2011 16:43

tjo hade ganska tråkit i skolan så hade damp för de mesta fick höra igen att man skulle dra åt helvete alltid lika gött att höra.. dom två sista lektionerna så måla jag en teckning hade så tråkit kommer upp en bild på den nu  

Av Marcus Johansson - 21 november 2011 11:37

helloj:P tänkte berätta lite om helgen men vet inte om jag vågar berätta allt XD haha:P
men den har varit otroligt bra tycker jag i galla fall:) har varit med sosso hela helgen :P
kom nyss från skolan xD amanda hade rätt gick väldigt fort idag även om jag inte våga erkänna de till henne förut:$ haha
nu sitter jag och äter potatis och fisk bullar med dill sås GÖTT DE:P sen ska jag väl bara chilla:P
hej då!:P lägger ut en bild på min familj när morsan fylde år:P åt vi tillsammans i torsdags :D  

Av Marcus Johansson - 16 november 2011 14:33

tjennare:) haha jobbigt för jesper som trodde han skulle få 6tusen för misshandeln men blev visst bara 1 tusen till han haha :P jadu idag vet jag inte va jag ska göra :P tänkte väl bara lägga upp nåt inlägg för skojs skull:P kom inte så länge sen från skolan:P va väl en sådär dag:D just nu dricker jag te och tog en macka:)  

Av Marcus Johansson - 14 november 2011 12:01

hejsan hoppsan :P ska väl berätta lite om helgen tänkte jag :P den har faktist varit jävligt bra för en gång skull :D haha:P har varit med emma linn sosso dennis linnea emil och julia :P har set en skräck film sen valde jag nån film jag trodde va skäck först men den värka bara va sjuk ihuve xD haha så dålig va den :P sen vid 4 på mörran drog jag å sosso till statoil :P kom hem vid 6 på mörran sen :P tog nåt att äta sen gick jag och la mig :P söndas va de väl bara mest chill:P fredas hade vi bara mys hemma hos emma :). kom nyss från skolan också :P va ganska roligt där med idag haha:P nu vet jag inte va jag ska göra blir väl å damma snart tror jag morsan kommer säga till om så mjaa xD  

Av Marcus Johansson - 11 november 2011 17:58

tja. kunde knappt sova igår kväll men när jag väl somna blev man väckt av amanda sms som tur va annars hade de varit lite jobbit att komma upp, när jag väl komma upp fick jag ta hand om tvätten slänga ut allt så dom fick bära ner de mohaha:P sen skulle vi till skolan men amandas tlf eller min dampa så ingen fick sms så de blev inge, så jag gick hem istället å har sövit för de mesta nu vakna nyss :P haha:P men ska väl inte göra så himla mycket i helgen utom att ha jävligt tråkit tror jag, blir väl en kvälls promenad i galla fall:) haha grinig man ser ut xD  

Av Marcus Johansson - 8 november 2011 15:27

jao kom man nyss hem från rättegången dårå om jesper andersson va ju roligt not när dom ljuger lite om grejer och så. men men orkar inte bry mig ville bara få de över stökat så får väl se va som händer den 15 november å se va jag får för straff. Nu blir de bara att ta de lugnt  

Av Marcus Johansson - 7 november 2011 14:36

hej! som sagt idag har väl inte hänt så mycket först skolan hämta papper som man har väntat ett halv år på som jag gick idag.. sen har jag nyss ätit va gött som fan xD senare ikväll blir de väl en kvälls promenad nån som ska med?:P
sen blir de väl hem tagga för imörra man ska till rättegången yeah haha känns roligt not men men annars händer de väl inte så mycket mer. ha de gött pöss!  

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards