Alla inlägg under oktober 2012

Av Marcus Johansson - 31 oktober 2012 14:48

Blir det mat med mändi!

Av Marcus Johansson - 31 oktober 2012 12:33

Då drar jag och Amanda till Karlstad :) har lite roligt för en dag hoppas vi:P inte så fint väder men går nog en då:p
Kommer en söt bild på oss båda xD

<3

Av Marcus Johansson - 28 oktober 2012 16:50

jag visste aldrig att jag förlorat dig tills jag hitta dig och du skulle aldrig gissa hur nära du är mig
och nu vill jag kasta mina armar runt om dig allt om dig säger mig att detta tänkt
ser du inte?
jag är vid din sida, låt oss ta denna resa och tillsammans vi står inför världen
och gör saker ingen har gjort förut, kan ju inte tänka mig ett liv utom dig
vi är menade att va tillsammas det känns i mitt hjärta, det här är ju bara början för oss två 
va som än kommer vet jag att vi tar klivet tillsammans <3 sb <3 

but thats just a dream im forever alone!

Av Marcus Johansson - 28 oktober 2012 01:33

jadu va har jag gjort idag
i morse när jag vakna hade jag hoppas på bio men det vart inge..
försökte hitta nån att gå med men det gick ju heller inte..
så drog dit själv yeey 
annars har jag inte gjort ett skit drog till bells själv med tog en cider drog hem, efter det börja jag tänka som vanligt att spelar ingen roll om jag är snygg. ful snuskigt rik eller nåt sånt folk vill helt enkelt inte va med mig efter som man fick 4 dissar idag från dom som stog en närmast, är väl meningen att man ska bli forever alone tydligen så är väl lika bra att vänja sig till det..
den här lördagen har varit en stor besvikelse kan jag lova..
undra ens om jag har nån som tänker det minsta på en men men 
är väl allt jag har och säga..
ska jag ta natten sova bort den här besvikna dagen tjohej

Av Marcus Johansson - 27 oktober 2012 18:03

tjo
hehe ingen som verkar vilja följa med på bio så man får dra själv istället haha som vanligt att man alltid får göra nåt själv nu för tiden..
annars önskar jag er alla en trevlig lördag super ni sup åt mig med!

Av Marcus Johansson - 26 oktober 2012 20:58

Idag har jag varit i skolan efter skolan drog jag till Karlstad titta på kläder ingen som ville va då så drog hem..
Efter det fick jag sms att jag skulle komma till Karlstad så drog dit igen:)
Fick med mig nya jeans och T-shirt! Hehe kommer upp bild på det:P
Sen på väg hem glömde jag mobilen på bussen :P fick man fixa tillbaka den haha när jag stog och vänta på den så träffa jag Linda stog där och prata tills hennes kompis kom fick låna min jacka med så som hon frös haha :P
Sen kom bussen kunde jag ta mobilen dra igen :P
På väg där ifrån träffa jag Anna prata lite med henne samtidigt som jag gick :P
Och nu sitter jag hemma hos min Babe:)
Ha en bra kväll alla puss och kram från mig personligen ;-)


Det är fel T-shirt men rätta byxor :D

MAT

Av Marcus Johansson - 26 oktober 2012 16:44

Drog till nån resturang och åt mat med en, va väldigt gött!
Ska dra och köpa ett bar byxor snart sen hem!
Kommer upp bild på mon sallad

Av Marcus Johansson - 26 oktober 2012 11:59

Tjo lägger upp två grejer jag funderar på att köpa nån dag här va tycker ni??

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards