Alla inlägg under juni 2013

Av Marcus Johansson - 5 juni 2013 21:42

I'm a little boy with glasses
The one they call the geek
A little girl who never smiles
'Cause I've got braces on my teeth
And I know how it feels
To cry myself to sleep.

I'm that kid on every playground
Who's always chosen last
A single teenage mother
Tryin' to overcome my past
You don't have to be my friend
Is it too much to ask?


Don't laugh at me, don't call me names
Don't get your pleasure from my pain
In God's eyes we're all the same
Someday we'll all have perfect wings
Don't laugh at me.


I'm the cripple on the corner
You pass me on the street
I wouldn't be out here beggin
If I had enough to eat
And don't think that I don't notice
That our eyes never meet.

I lost my wife and little boy
Someone crossed that yellow line
The day we laid 'em in the ground
Is the day I lost my mind
Right now I'm down to holdin'
This little cardboard sign.

Av Marcus Johansson - 5 juni 2013 00:00

Nu tar jag natten !!

Imörra blir de en promenad till skärgården förmodligen skiter i va de blir för väder!


Natti natti med lugnt relax music
Ni borde testa det
Sök på youtube
Sänk en del
Men tillräckligt så ni hör

Sen bäddar ni ner er så ni ligger skönt
Slappnar av lyssna på musiken
Gött som fan om man inte kan sova!

Av Marcus Johansson - 4 juni 2013 17:16

Hejsan :D

Igår gick jag till skärgården med Amanda :D
Passa på när de va sol och gött väder :D

Kan lova att man vart bränd Fyfan :D
Inte bara jag även mändi vart när jag fick se kort på de haha Fyfan! Kan man inte kalla henne vite blir de bruni :P


Idag har jag inte gjort så mycket vakna att idioten som måste börja hamra kl 7 på mörran senaste dagarna -,-

Men börjat städa sånt igen börja se lite dåligt ut igen så dags igen :-) fast inte lika mycket nu som de har varit är jag glad över :D

Men nu ska jag göra mat
God mat :D
Potatisgratäng och fläskkotletter :D
Mums :-)

Fått in skattepengarna med va heller Inge fel kan jag löve :D


Ikväll vet jag inte va som händer :D hör av er om ni vill ses :-) eller nö haha

Lägger upp lite kort :-)

Av Marcus Johansson - 2 juni 2013 20:46

Hej igen :P tänkte berätta lite om min bästa vän haha :D
Hon heter Amanda :D

De är en tjej jag känt ett tag nu :D
Otroligt skön tjej, rolig, både snygg och vacker tjej med en skön humor haha :D

Men vi är nog de konstigaste bästa vänner jag vet xD
Haha

Vi är inte som alla andra kan jag lova :P

Vi ses när nån vill göra nått oftast
Eller har problem vill prata om de, då går vi till varandra å gör de :D

Eller när vi inte träffats på ett tag brukar vi bara gå ner ta en fika sitta prata några timmar :P

Medans alla andra bästisar är oftast jämt :D ni brukar krama pussa varandra hej då sånt :D
Haha
Kan säga så här vi gör inte de vi rör inte ens varandra

När vi säger hej då
Då vänder vi ryggen går bara :P

När vi ses möts vi bara
Stannar inte ger varandra en kram eller nåt sånt

Men vi finns så gott vi kan för varandra iallafall :-)

Vi berättar typ allt för varandra

Haha vet inte va man ska säga vi är det mest bombade bästa vänner som finns haha

Bara ja tänker på de eller tittar på bilder så kan man säga de xD
Vi har aldrig lyckas tagit ett bra kort tillsammans HAHAHA

Men är glad att ha henne i mitt liv iallafall :)

Hon lämnar inte en som många andra gör :-)
Har hon problem så gör jag så gott jag kan för att hjälpa henne
Det gör hon med mig med även när hon har de jobbigt samtidigt
Det är inte de lättaste att göra

Haha jadu va ska man säga alla måste ju inte va som alla andra eller ?:P haha

Lägger upp några bilder på henne och mig
Kanske ni förstår haha 3 bilder får de bli!

Av Marcus Johansson - 2 juni 2013 18:44

Hejsan!!!!

Ja helgen har varit bra för de mesta :-)

I fredas åkte jag iväg med familj och sånt träffa väldigt mycket fölk

Först va de tråkigt
Men till slut vart de roligt iallafall :D
Vi spela fotboll vi bada gick tips promenad grilla å massa roligt :-) va gött som fan :-)

Lördagen åkte jag hem för att va med Amanda haha
Vi skulle va utanför henne dricka så men vart hemma hos Emma istället :)
Va väl så där :P men va trevligt iallafall :)

Efter de drog vi till Fastingen
Åkte en karusell gick runt där :-)
Va inne på öl tältet :-)
Vart bjuden på öl :P
Jadu massa grejer :-)
Men tyckte hela kvällen hade dålig stämning :S

Runt ett där följde jag Amanda hem :)
När jag gjort de gick ja hem sj
La mig typ direkt som med typ direkt lol

Vakna idag kl 1 xD haha

Idag har jag inte gjort så mycket
Köpt pizza lite godis

Fått reda på lite roliga grejer och konstiga grejer haha xD
Men så är de när man inte har koll haha

Lägger upp lite bilder från helgen och en skön katt hur man ska sova haha

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards