Alla inlägg under mars 2013

Av Marcus Johansson - 17 mars 2013 22:04


I don't think she understands
The sacrifices that I made
Maybe if this bitch had acted right
I would have stayed
But I've already wasted over half my life
I would have laid down and died for you
I no longer cry for you
No more pain
Bitch you took me for granted
Took my heart and ran it straight into the planet
Into the dirt
I can no longer stand it
Now my respect I demand it
Imma take control of this relationship
Command it
And I'm gonna be the boss of you now goddammit
And what I mean is that 
I'm will no longer let you control me
So you better hear me out
This much you owe me
I gave up my life for you
Totally devoted to you
Why I've stayed
Faithful all the way
This is how I fucking get repaid?



Av Marcus Johansson - 3 mars 2013 22:42

Jag tänker på dig hela tiden

kan inte rensa skallen från detta skit

detta sjuka begär som heter kärlek

vi kunde uppfinna magiska 

ditt ansikte jag ser när jag blundar

försöker sudda bort det, men det håller sig kvar

försöker ignorera känslan i magen som gör så ont

tanken om hur det skulle kunna va.

jag drömmer om dig även när jag sover

kärlek gör så ont

ljuset mörknar, ett tyst farväl

musiken ekar genom natten

tankarna formar ord som inte blir till

bara lösa meningar i ett huvud av kaos.

jag kan inte tänka klart, sömnlöshet.

du springer förbi när jag blundar

din magiska vackerhet  förföljer mig

vart jag än sätter min fot, för att vandra

 jag vill bara försvinna eller dö för

i graven finns ingen lycka

och ingen sorg, bara tystnaden

tystnaden är bättre än din förnekelse
men jag får väl va stark forsätta leva med det 
det kommer ta tid många minnen man ska ta bort 
varje mine släpper jag en tår
 blir till  ett nytt hav som kommer kallas
(ett krossat hjärta där en god man försvann)



Av Marcus Johansson - 3 mars 2013 21:42

tja tja!!

tänkte berätta lite va som har hänt!!

igår drog jag iväg och bowla med amanda och jesper!
va vi där ett tag hade lite halft roligt
sen när vi va klara där så drog vi till bells..
kan ju säga att va nog den sämsta dagen där i mitt liv fyfan va det sög kan jag lova
kände mig totalt dissad från alla men men så jag drog hem vid kvart över 1 
va hemma halv 2 kommer in ser jag två tjejer som ligger kvar här 
tänkte jaha va fan men men dom fick sova kvar 
hoppa in i en dusch direkt sen gick jag och la mig!

idag vakna jag vid 9 hoppa direkt in i en dusch låg där på golvet en time nästan gött som fan..
sen satte jag mig vid dator vänta på att tjejerna skulle vakna till så dom kunde gå haha
annars har jag varit med jim en snabbis 
varit hemma inte gjort ett skit som vanligt
träffa anna en stund förut med va ute gick med Dj :)

längtar lite smått till skolan så man har nåt att göra om dagarna!!
den här veckan har sugit så jävla hårt att den kan gå köra upp sig nån stans....

har suttit tänkt på en person som totalt skiter i..
har tänkt som fan hoppas på att det skulle bli förändrig men det blir det nog inte 
så sitter tänker på ett spöke sitter saknar en person som inte finns mer för en
men men får väl göra som dig gå vidare istället 
har mått dåligt nog nu 

på tisdag börjar jag skolan ska jag se om man kan bli vän med lovisa igen med 
se hur det kommer gå 

annars hoppas jag ni alla andra har haft det bra i alla fall


Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards