Alla inlägg under april 2014

Av Marcus Johansson - 29 april 2014 22:22

Hellu :-) ligger i sängen, kan inte direkt sova för har mycket tankar i höve vet inte varför :/
Men har på lugn musik på så snart drömmer jag mig bort ska ju upp halv 6 liksom x)


Är en kille som inte lyckas så bra med att flörta, kommer oftast direkt till vänsonen, Stog lyssna på en kille idag som tycker synd om sig själv att han aldrig får tjej, jag fråga varför och sånt

Han förklara ja visste exakt vad han mena, men bara för det blir så betyder det inte att man ska ge upp.
Jag tycker man inte ska göra det gillar man nån ska man inte ge upp direkt om den bara ser dig som vän just då.
Visar man att man vill med den personen så kanske dom tänker om tillslut om dig att ni kanske passar bra ihop, man kan ju alltid försöka, varför ge upp
Dom kanske testar dig för att se om du ger upp direkt då vet ju dom att du skulle förmodligen ge upp direkt med förhållandet om ni börja bråka,

Jag får väldigt mycket dissar från tjejer på grund hur ja ser ut och den kroppsbyggnaden jag har :-)
Men bara för det ger jag inte upp tycker synd om mig själv :-) ja försöker om på nytt eller försöker få hon att inse att vi skulle passa bra ihop, man kan ju ta det lugnt inte stressa fram det, bara umgås mycket sova över se hur det känns, känns det inte rätt för nån av er tillslut så är de ju bara gå tillbaka till vän igen :)

Ja har gjort så några gånger för det inte känt så rätt för mig :-)

Förmodligen därför ja är singel än idag för ja inte hittat rätt än:)

Å har ja hittat rätt är ja oftast vän med dom för ja är puckad nog att bara lyckas göra så för ja är inte duktig på att flörta till mig, dom som är duktiga på det dom är väl så vana vad dom ska göra/säga bara för att få till det

Men för det skulle ja aldrig ge upp om nån ja verkligen bryr mig om eller tycker mycket om :-)

Ja tycker ni kanske skulle ta våga chansa nån gång va kan hända om ni skulle ta det sakta och inte hoppa in i sängen direkt, det som förstör de roliga sen :)

Kanske låter lång tråkigt men det är iallafall min åsikt :P

Ska jag försöka sova igen :D se hur det går :D god natt :D

Av Marcus Johansson - 28 april 2014 20:15

Ån så länge har ja gått ner runt 22 kg va ett tag sen ja vägde mig
Kanske är nått kg eller två som har försvunnit sen dess med
Har inte så många bilder på mig sen förut så den med barnet får de bli haha
Men här kommer bild på före och efter :-)

Av Marcus Johansson - 28 april 2014 18:19

Hejsan :-)

Idag vill ja presentera en tjej som heter Sara är 26 år :-)

Det här är en tjej som verkligen förtjänar en kille som är bra

Hon har varit med om väldigt mycket i sitt liv som dom flesta är med om hela sitt Liv skulle jag nog kunna säga.

Hon är en av dom starkaste tjejer jag nånsin träffat,

Det är ingen ide att du försöker med engångsligg för hon är inte sån, hon är inte som alla andra, Detta är en riktigt unik tjej som du aldrig skulle vilja förlora för hon är så underbar på alla möjliga sätt,

Hon ser otroligt bra ut, men det är inte det som gör henne intressant, hennes personlighet gör henne till en hel tia själv, den är så bra att man känner man vill aldrig sluta va med henne, man känner direkt när man åker bort att man vill tillbaka till henne igen,
Nån man skulle sakna även om man var i ett paradis skulle det bästa vara att komma till henne igen, den känslan gör hon att man får.

Hon har två underbara barn

Hon bor i ett hus nära vattnet,

Är du en svartsjuk kille av dig är det ingen ide att du försöker, för det skulle aldrig funka med er då, hon har mer kill kompisar än tjej kompisar
Hon är inte så inne i killar som är väldigt mycket svartsjuk,
Sara vill ha nån som får hon att känna hon är den enda tjej för dig och inte en av dom alla du kan ligga med
Att du visar att du finns för henne hjälper henne lyssnar på henne när hon ber om nått eller pratar om nått,

Kan du inte hantera en tjej som är bossig av sig, så är det ingen ide att du försöker på henne heller

Hennes barn och vänner måste komma bra överens med dig med annars är du ute ur hennes liv direkt om ni inte stannar som bara vänner :-)

Som sagt kan skriva hur mycket som helst om henne,

Men lite kort fatta här igen :-)

Hon är otroligt vacker smart tjej :-)
Med sina barn och husdjur/vänner
Hon är riktigt omtänksam av sig :-)
En tjej som aldrig skulle vara otrogen mot dig. Det går att lita på henne till 100%

Hon vill gärna ha en man som visar intresse för henne men inte för mycket
Inte knarkar av sig eller dricker för mycket
Är snäll glad positiv av sig
Lite mullig av sig med :-)

Vill ni veta mer så ställ gärna frågor så ska ja ta svara dig så fall :D

PS: krossar du hennes hjärta bryter jag dina ben :-)

Av Marcus Johansson - 27 april 2014 23:06

Hejsan :-)

Idag skulle ja ha åkt till Göteborg men den killen hörde aldrig av sig så det vart inge :/ tyckte ja va synd hade man haft nått att göra :P

Annars har jag varit med min bror lite gran idag :D varit ute i skärgården

Sen mot kvällen träffa jag Sara en stund när hon kon hem :)

Just nu ligger ja i sängen utan sällskap allmänt naken och ser film ligger tänker på va fan man gör med sitt liv :) så som det verkar nu så inte ett skit å det stör mig som fan..

Behöver ett liv hur fan svårt ska det va att skaffa det -,-?

Av Marcus Johansson - 26 april 2014 20:45

Hejsan :-)

Idag har jag varit på systemet, träffa på Jocke som va den första som betala sin del på bötern idag :P trodde faktiskt han skulle va den sista som skulle göra det :D
Men alltid bra bli överraskad ibland haha

Sen har ja städat idag, så det inte ser förjävligt här som vanligt :P

Kom nyss hem, vart bjuden på Kina mat gött som fan va det med :D

Nu kommer ja väl inte göra nått speciellt bara ta det lugnt:D

Hoppas ni får en bra lördags kväll ;D

Av Marcus Johansson - 26 april 2014 15:41

Every now and then I see a part of you I've never seen
Birds can swim and fish can fly
The road is long
I wonder why

One of these days you'll realize
What you mean to me
Ohh-hh, every now and then I see a part of you I've never seen

Every now and then I try to tell you just how I feel
Heavens talk, the rain begins, the sky turns black
Nobody wins
Well, I try to talk but I can't
My soul has turned to steel
This happens every now and then when I try to tell you just how I feel

So if you ever love somebody
You gotta' keep them close
When you lose grip of their body
You'll be falling
'Cause I'm falling
Deeper in love

Av Marcus Johansson - 24 april 2014 15:32

Idag när ja vakna fick ja åka inlines 6km gött som fan :D
Va på möte fick praktikplats idag :D

Sitter just nu hemma hos Sara har grillat spelat yatzy som ja förlora ganska gött xD


Annars har ja varit hemma hos Sara inte gjort så mycket utom varit med detta puckot :D


Annars händer de väl inte så mycket mer snart dags för kryssning längtar som fan :D
Se va som händer där då haha :D
Nån mer som ska till 100%party kryssning i maj ?:)
Så fall ses vi där :D

Annars får ni har de så bra så kommer lite bilder här på Sara och grillningar ;-)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards