Alla inlägg under mars 2014

Av Marcus Johansson - 16 mars 2014 19:39

Hejsaaaan!

Ligger just nu i sängen tittar på the 70s show och funderar på varför ja är själv.

Tankarna går runt och runt i huvudet just nu,
Jag måste verkligen gå folk på nerverna för ja är mig själv och ingen har humor som jag så man blir mobbad eller slagen

När det kommer till kärlek så är jag en gentleman fast med en dirty mind
Ja kanske inte är den snyggaste som folk säger men jag vet väl vad kärlek är skillnad från många andra

Men ja ska fortsätta gå denna värld ensam för vänner har man heller inte direkt längre så ja forsätter att resa denna resa ensam se vart den leder mig

Är verkligen trött på va den snälla människan när man bara får skit otacksamma vänner spelar ingen roll vad man gör så blir allt fel

Behandlar alla bra visar att ja finns bl.a Bl.a Men dom säger behandla andra som du vill behandlad själv men det är ju bara rakt av skit prat för de gör dom ju inte
Så jag ska väl börja bli is kall bara bry mig om mig själv istället så slipper man bli besviken på folk
Å man slipper all förbannade drama hela tiden

Lär väl ändå inte duga åt nån ändå

Är killen alla kan skita i inte ens märka att man är borta

Va ska man säga im a ghost walking around living people

Känns otroligt gött känna sig totalt värdelös igen?

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards