Alla inlägg under augusti 2012

Av Marcus Johansson - 25 augusti 2012 14:27

Hej alla igen!
Nu vakna min bror som kom till mig inatt tydligen!
första han ber mig göra är att hämta en öl från kylskåpet -.-

kommer upp en bild på han med!  

Av Marcus Johansson - 25 augusti 2012 10:27

Yo!
Nu är man vaken :) när jag vakna märkte jag att nån låg bredvid mig xD
idag lär det väl inte hända så mycket utom att sitta längta till skolan börjar
lägger upp en bild från igår  

Av Marcus Johansson - 24 augusti 2012 22:33

Nä fan nu tar jag natten!
blir att sova själv SYND!
kommer minnas den tiden vi hade ! tjarå!  

Av Marcus Johansson - 24 augusti 2012 17:58

imorse käka jag frukost med min bror.
vid kl 12 träffa jag amanda tog en fika och prata med henne i ett par timmar:)
och just nu sitter jag med min bror och tar nån ÖL!

blir en bild på en söt liten flicka :)  

Av Marcus Johansson - 24 augusti 2012 07:48

Ja men god morgon då mina pojkar och flickor!
Har varit uppe sen sex i morse för att börja vänja mig.
Idag ser min dag ut så här 
Nu kommer jag börja städa lite 
sen blir det fint väder ska jag se om nån vill ses :)
annars blir det väl inte så mycket sitta och vänta på att skolan ska börja på måndag

Lägger upp en bild på mig ganska ny   

Av Marcus Johansson - 23 augusti 2012 21:31

1. Jag ska ha plat mage till nästa sommar( redan gått ner 8.5kg)
2. Inte äta godis eller dricka dricka nåt mer
3. Aldrig vara otrogen mot den jag älskar
4. Göra allt jag kan för att hjälpa mina vänner
5. Börja sköta skolan och börja jobba

Av Marcus Johansson - 23 augusti 2012 11:13

Hej igen!
tänkte berätta lite om min sommar,
första månaden juni så va jag uppe i boden för att börja lumpen hade man hoppas, Men sluta med att det aldrig blev av tack avre en grej..
Men hade roligt och sånt en då va men min far åkte fyrljuling klätta upp på berg, åkte till storforsen och hade mysigt där borta med familjen, med en massa annat med
juli åkte jag hem igen för att betala räkningar för lägenheten jag har,
träffat lite folk och sånt med, tänkte åka tillbaka upp men vart inte så för vart en jävla massa krångel för en frams till nu typ så varit lite stressande men men sånt man får stå ut me.
agu: har jag mest varit med en person haft roligt tillsammans med mycket mer, annars kan jag ju inte säga mycket mer om att det har varit sommar över huvetaget det här året :S varit väldigt fult väder, så har jag varit på kryssning med, kommer jag på nåt mer att skriva så lägger jag ut nåt nytt annars börjar jag med det nya jag kommer göra om mitt liv nu
kommer lägga upp lite olika bilder på va jag har gjort och sånt under hela sommarn
           

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards