Alla inlägg den 25 december 2012

Av Marcus Johansson - 25 december 2012 10:02

det börja för fyra år sen första gång jag såg dig,jag visste att va dig jag skulle ha,
även om du hade kille jag gjorde allt för dig, visa att jag ville ha dig mer än va du trodde
jag fanns där när du behövde nån som mest, jag va alltid hos dig när du ville, till och med när du
hade pojkvän va jag hos dig även om du inte såg mig som jag såg dig, jag ville fortfarande bara att du
skulle bli min, när ditt ex såra dig, så va jag där, kommer ihåg det så väl visa nätter du va så ledsen
då jag kom hem till dig vi såg på en massa filmer fram till kl 5 på natten jag låg kila dig hela tiden
bara hade det gött,en annan gång när han såra dig kommer jag också
ihåg när han såra dig en gång när vi va ute, jag sa till dig hoppa på här
så cykla jag runt på dig i 3 timmar med lugn musik jag stanna en gång torka bort dina tårar och
sa att det kommer bli bra även om jag inte mena det själv men jag gjorde det bara för din skull för
jag ville inte se dig ledsen, och
för jag ville ju ha dig, men jag gjorde allt
det här för att du skulle må bra, jag har kämpat för dig så länge hoppas på en vacker dag att det skulle bli
du och jag, finns stunder jag aldrig glömmer, som när jag låg utanför dig och vänta, låg i en gunga åkte fram
och tillbaka hela tiden va så vackert ute den natten månen va väldigt stor stjärnorna lös som aldrig förr
jag skrev en dikt till dig som va väldigt vacker som jag skicka till dig, sa att den va fin när du väl kom ut
mer än så vart det inte men jag såg ditt leende va värt det en då för mig, va så vacker i månskenet att jag ville
bara kyssa dig, jag fanns alltid för dig när du väl behövde mig även om vi hade bråkat du aldrig mer ville se mig

direkt du hörde av dig fanns jag där en då, kommer ihåg när du va så rädd att va själv, jag stanna så länge tills
du somna på soffan, jag bärde dig till sängen stoppa om dig, tog din nyckel låste dörren, stopa den i brevlådan,
vet inte hur många gånger jag gjorde så för jag ville att du skulle veta att jag fanns, när du väl visste att jag
fanns så börja du uttnytja mig istället, låta mig göra grejer för dig som du visste du kunde slippa göra, jag
gjorde det för jag va blind och inte såg det, men en då jag va där för dig det är jag än idag!


har tagit sin tid vi har kommit en bit, vi är nu tillsammanas och det är jag otroligt glad över,
men det känns som en då du inte älskar mig eller vill ha mig, jag tror du bara rädd för att vara själv
att du inte vill förlora mig att du tvingar dig själv till nåt du inte vill, jag tror
inte du vill såra mig mer att du inte vågar visa att du inte vill nåt efter allt vi har gjort nu,
du visste hur mycket jag såg fram emot det här, kanske pressa jag dig till det för känns som det är mitt fel
för jag va på för mycket att du inte våga säga nej.


men allt jag ville va att du skulle älska mig för den jag är, att du ville ha mig för mig
,men jag känner att du inte älskar mig, allt jag vill är att du skulle älska mig som jag älska dig
jag vill kunna känna den kärlek som alla andra har även om jag har dig nu känns det som jag är helt själv
en då förstår inte bara varför, kämt 4 år för att få dig gjort allt för dig en då blir
det så här kommer sluta med att jag får ett krossat hjärta igen känner jag,
allt jag vill känna är att jag blir älskad av en som jag älskar känna den där kärlek som alla andra får
när dom har det bra men det är väl nåt jag inte kommer få
kanske är nåt fel på mig, den person jag är, kanske ska ändra på mig kanske det hjälper?
eller så är jag väl inte din typ attraktiv för dig,
va vet jag kanske är menat att jag ska va själv och bara hjälpa andra

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards