Alla inlägg under september 2012

Av Marcus Johansson - 10 september 2012 20:33

idag när jag vakna gick jag upp gjorde mig i ordning och det jag skulle ta med, precis när jag skulle gå vart jag hungrig tog med en macka när jag skulle gå sluta med att jag glömde mina andra grejer här istället-.-
fick åka buss från 7-9 ha lektion till 10:10 sen sluta jag fick jag åka hem igen va här i stan kl 13:05 igen väldigt roligt
på bussen prata jag med tezz va med henne en stund
efter det träffa jag emma en stund när jag hade träffat henne en stund drog jag till gymmet va där och cykla i 30min träna magen och armar sen drog jag hem gjorde lite mat 
och nu sitter jag här och funderar på om jag ska söve
 

Av Marcus Johansson - 9 september 2012 18:16

HEJ!!..
jadu min helg har inte allts varit som jag hoppas som ni kanske säkert kan gissa :)
min ifredas så gjorde jag inte så mycket kom hem efter skolan kl 6 efter det såg jag film gjorde inte ett skit.
på lördagen när jag vakna så drog jag direkt till gymmet och va där ett tag efter det gick jag hem vänta på att tiden skulle bli lite mer
sen drog jag upp till min mor och åt tacos va väldigt mysigt och roligt fick min en skön promenad dit och hem,
men när jag skulle börja gå ditt precis när jag satt ut foten utanför dörren så börjar det spöregna med min tur jag har 
så va bara att gå en då 
och idag har jag gjort mmmmmmmmmmmmm ja du inte ett skit 
men till veckan här ska man se om man kan stanna i munkfors om man kan bo hos nån så man har nåt att göra:):)



lägger ut 3 bilder på träning och skit väder yeeeeeeeeeeeey
     

Av Marcus Johansson - 7 september 2012 19:27

Jag gråter osynliga tårar även om jag ler.
Men i mörkrets skugga jag viskar:
"Jag orkar inte mer."

Jag ropar på hjälp, även om jag skrattar.
Men i mörkrets skugga jag undrar:
"Varför är det ingen som fattar?"

Jag är olycklig, även om jag ser ut som jag är glá.
Men i mörkrets skugga jag tänker:
"Är det så här det ska vá?"

Jag är död, även om mitt hjärta slår

Men i mörkrets skugga jag gråter:

Varför är det ingen som fattar hur jag egentligen mår?

Av Marcus Johansson - 7 september 2012 17:48

se aldrig fram emot nåt för det slutar aldrig som det ska endå

!

Av Marcus Johansson - 6 september 2012 15:30

En kärlek som är lik ett hjärtats sigill
som alltid i trohet består.
En kärlek som varar tills tiden står still
som utplånar smärtor och sår.


 


En kärlek så orubbligt fast som Sheól
som brinner med lysande glöd.
En kärlek med lågan från Jah som symbol
som värmer i tider av nöd.


 


En kärlek som floderna dränka ej kan
som vattnen ej släcka förmår.
En kärlek för dyr för den rikaste man
att köpa den – aldrig det går.


 


Men vattnar och vårdar ni fröet ni sått
med omtanke värmer varann.
Ni finner, när tiden och åren har gått,
den dyraste gåvan ni fann.

Av Marcus Johansson - 3 september 2012 16:33

Hey!
idag när jag vakna var det skit fint väder ute så ville inte sitta inne så fråga om nån ville ses och det ville amanda så jag har varit med henne sen många timmar tillbaka 
det vi har gjort idag är att gick och möte henne vid lilla konsum 
efter det gick vi ner på stan och titta efter ett kort till hennes mamma och hon hitta ett väldigt bra kort hahaha 
efter det gick vi och åt lite mat satt där nån time eller två och prata :P
efter det gick vi ner på stan igen och undra va vi skulle göra men träffa emma så vi va med henne en stund innan hon skulle dra och sola med dennis sen skulle dom hem så jag följde med amanda en bit till jocke så gick jag hem
så nu sitter jag hemma och inte gör ett skit utom att längta till skolan imörra :)
ska lägga upp några kort på amanda tänkte jag tog nästan 60 kort på henne HAHA så lägger upp några                       

Av Marcus Johansson - 2 september 2012 13:15

Hej tänkte länga upp två bilder på mig en jag slappnar av på och en jag spänner mig lite på bara för att jag känner för det och att jag har lite tråkigt haha men så jag ser ut nu ska bli roligt och se hur jag ser ut till nästa sommar

   

Av Marcus Johansson - 1 september 2012 22:30

Tjo hej!
tror jag kommer följa min mors råd att flytta från stan ett tag hon tror det kan vara bra för mig börjar känna så med att kanske är dags att dra här ifrån ett tag 
så nu på tisdagen ja börjar skolan igen ska fråga rektorn om dom har någon ledigt rum eller om man ska titta efter lägenhet där i munkfors istället
ha en bra kväll alla:)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards