Direktlänk till inlägg 7 december 2012

om den senaste tiden!!

Av Marcus Johansson - 7 december 2012 23:00

hejsan sötnosar :)

den här veckan har jag inte varit i skolan typ vetefan varför inte blivit så bara... haha
men den har varit bra set massa grejer:o
nån dag den här veckan så hände det nån olycka här typ utanför haha vakna inte av nåt av det så  vart skit förvånnad av det jag såg när jag gick den morgonen då tänkte bara WFT va hänt här men nu vet jag va det är:P
haha fyfan
lät roligt med det dom gjorde haha men men ska med nästa gång det blir av hoppas jag:P
och igår vart jag tillsammans med världens bästa tjej va fan på tiden :D haha
se hur länge hon kommer stå ut med mig :$ gått två dagar hon börjar tröttna hahaha
sen va jag i karlstad igår med skulle träffa ida för missa min buss haha men det gjorde vi inte för hon kunde inte kontakta mig haha vart lite fail så jag vänta på min sötnos men det va visst ingen ide att vänta för när man väl undra vart hon var så va hon typ hemma:o haha lite mer fail :P
så fyllde min far år igår med så ringde sa grattis till han det va typ den dagen det.. haha
idag så möte man erving och jim drog till bolaget köpte lite grejer där:) sen drog vi och åt mat eller aha jim gjorde det:P
efter det så drog vi hem till mig skulle vänta på att möta patrik men jim vart så trött så sa till han att dra hem och söve istället så han gjorde det :P
så jag drog ner på stan och möte ellen med min bror:P
efter det så drog jag jesper till kina garden så jesper fick äta mat.. sen tyckte jag synd om han såg lite ledsen ut för han inte hade fått nåt än av nån för han fyllde år så jag tog med han så vi kunde bowla ta en öl med va lite små roligt själv klart vann ju jag med 474 poäng och han runt 370 tror jag det va haha ägd ungfan lär dig spela ;)) hihi
sen så drog jag köpte mat åt mig och min söta tjej plus att man köpte en tårta till henne med för hon va sugen på det så fick gå från bowlingen till johansson till coop sen hem till henne så ni som vet hur det är i kristinehamn ni vet ju att det blir en bit haha:P så nu sitter jag hemma hos henne, i hennes säng skriver det här, vi har besök med elin sten med som har det roligt gissar jag på efter som hon skrattar en del kallar oss störda haha aja bara man har roligt det märks haha:P
jag är väl ju bombad som typ sitter skriver det här plus pratar med mig själv i huve med haha :P kanske vet hur det känns ?:P men men
 imorgon ska jag på fest hos patrik för han fyller 20 år ser fram emot det hehe fast jag vet att jag inte ska se fram emot nåt för slutar aldrig bra för mig då.. men skiter jag i :P i morgon ska jag dricka som fan.. hahahaah men men:P
på söndagen ska jag bara ta det lugnt tycka synd som sosso som ska få ta hand om sin karrrrr som är typ hjärn död då:P
hoppas ni har det bra med :D hehe puss och kram mother fuckers !!!! :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Johansson - 26 augusti 2014 18:59

helloj:)var ett tag sen man skrev nu här:Pmen har inte direkt haft nån tlf som jag brukar skriva igenom :Pannars är det de vanliga jobb hem kompisar träna :P haha:Pskrev på kontrakt idag på 1 års jobb ialalfall:) kändes väl bra :P vet man va man gör ...

Av Marcus Johansson - 13 juli 2014 23:57


Av Marcus Johansson - 8 juli 2014 19:42


Guess it's true, I'm not good at a one-night stand But I still need love 'cause I'm just a man These nights never seem to go to plan I don't want you to leave, will you hold my hand? Oh, won't you stay with me? 'Cause you're all I need Th...

Av Marcus Johansson - 7 juli 2014 17:31

Tjenare :D Nu har man lite tid att skriva här igen :D Kan väl börja med fredagen :D Sluta jobbet vid 3 tror jag det skynda mig hem för att duscha packa allt man nu behövde ha med sig :P Vid 5 så kom Amanda hit, satt utanför och vänta ...

Av Marcus Johansson - 3 juli 2014 19:30


Tjenare ! Är som vanligt jobb jobb jobb :) Va på möte idag med får bara beröm tydligen är väl bra det :) Prata med sosso idag som var upprörd så jag lugna ner henne och sånt :) Sen så har jag varit med Amanda med :) prata med henne :)...

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards