Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Marcus Johansson - 7 oktober 2012 20:11

Hej igen :) den tråkiga är tillbaka mohihi tänkte skriva lite om mina känslir tänkte jag :)


Jag har känslor för en tjej som jag gör allt för som jag verkligen inte vill förlora ur mitt liv, Men ju mer jag försöker visa dom för henne ju mindre ses vi och pratar,
jag vet inte va jag ska göra har provat det mesta försöka få henne att vilja ses prata mer men verkar inte kunna gå att göra det, för va jag en gör så verkar alltid det nåt hända som jag gör fel,
tror inte hon vet verkligen hur jag känner, Har aldrig känt så här hela mitt liv inte ens för den första tjej jag hade i mitt liv, jag skulle kunna dö för dig bara jag är med dig, Förlorar jag dig har jag inget kvar 
så allt jag vill ha är en chans att visa att jag är den rätta för dig, låt mig göra dig till den lyckligaste tjej i världen för du gör mig till den lyckligaste killen när jag är med dig,
min kärlek till dig den svalnar aldrig,
det är ett löfte du kan lita på, fyfan va jag älskar dig och det har jag bevisat för dig,
du var allt mitt jag kommer alltid vara kär, och sanningen är att jag är lycklig med dig en plats i ditt hjärta är allt för mig, jag kommer alltid finns för dig du var min ängel och det vet du mycket väl, du är mycket mer än bara en tjej för mig du var min själ du var mitt liv gud va jag saknar dig, jag svär på att du är den rätta för mig allt vi hade ligger gömt i mitt hjärta jag svor på att älska dig att du va den rätta för mig jag saknar dig jag saknar oss även om jag känner din närhet utan att det va så förstås, jag vill ha dig nära mig, vill känna dina andetag känna dit hjärt slag du gav mig hopp du ger mig ett liv gud va jag saknar våran tid...



va allt jag hade på hjärtat nu kände jag
 

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards