Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Marcus Johansson - 8 oktober 2012 19:29

Jag ligger ensam i natten och
tänker på dig, min längtan är så stor
att det värker inombords. Jag skulle
kunna ge allt för att få vila i dina
armar just i denna stund.
  Fotot på nattygsbordet är vänt
mot mig och när jag ser ditt vackra
ansikte så växer min längtan till
bristningsgränsen.
vacker, ja..precis! Du är vacker,
vacker i ditt utseende, med dina 
underbara ögon, och söta näsa.
vacker i din kropp, vacker i ditt 
sätt mot mig, vacker i din längtan.
  För visst längtar du precis som jag,
längtar efter kramar, kärlek och samhörighet.
Samhörigheten som bildas när vi blir ett,
kärleken som gör att vi kan och vill,
och kramarna som säger så mycket.
  Vi vet att vi alltid finns hos varandra
 även om vi är isär. Vi lever i tankarna
och djupt därinne i hjärtat, de hjärtan
vi gett varandra på vägen
  Inte en den gråaste dag kan hindra
det solsken som uppstår när jag ser dig.
inte ens det kraftigaste vatten kan släcka
den låga som du tände för länge sedan. 
En låga som alltid kommer att brinna för dig,
vare sig den är stark eller svag så kommer den
alltid att finnas inom mig.

Av Marcus Johansson - 8 oktober 2012 15:26

1. Hon ska kunna vara sig själv med mig och alla andra
2. hon ska kunna visa att hon bryr sig om mig
3. har hon problem och vill prata vill jag att hon kommer till mig
4. hon ska ha bra självförtrodde på sig själv 
5. ska kunna ses mycket och gosa
6. hon ska kunna lita på mig
7. blir hon sjuk vill jag inte att hon säger att jag inte får komma, för det är då jag vill vara där mysa gör i ordning mat se på film m,m
8. hon ska ha bra personlighet och humor
9. hon ska vara snäll mot mig och dom jag är med
10. hon får inte vara för avundsjuk

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards