Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Marcus Johansson - 11 oktober 2012 21:38

bonjour!
tänkte berätta lite om min dag:) hehe
idag har jag vaknat har väl alla men börjar där en då!:P
efter när jag vakna skulle jag till skolan men vart inge somna om och en massa annat:P
sen drog jag och köpte systen åt en :D gick och prova lite nya kläder och sånt :D köpte 3 st  T-shirt :D tog kort på en när jag har den:D kommer upp sen:D
sen gick jag hem och vänta på alexandra :D
efter ett tag så kom min bror med jocke och ällie med dom satt här en stund och drack lite bärs!:P
och nu gör jag inte ett skit som vanligt:P
men i morgon ska jag väl till karlstad och titta lite :D
kan jag inte va med (min favorit i helgen) så har jag lite att göra för vart bjuden av alexandra att dricka nån stans vart bjuden av alexandra 2 från min skola att komma på nån fest i deje:P annars drar jag väl till bells med några folk:) 
annars tar jag det bara lugnt gör inte ett skit:D haha
men men :P
 

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards