Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Marcus Johansson - 12 oktober 2012 20:15

TJO!
idag när jag vakna, så fick jag sms av amanda så drog och möte henne, vi gick ner på stan tog nåt att äta som inte gick direkt att äta tyckte jag utom kycklingen den va god:P
sen annars prata vi och lite till:)
följde henne en bit hem sen fick man gå fort som fan hem till mig för att hämta busskortet sen springa till buss fan för att inte miss den :P 
när jag kom till karlstad så drog jag till en skola
efter det drog jag ner på stan sj och testa kläder köpte lite kläder M,M 
sen vid typ 5 eller nö träffa jag (min goa tjej efter ett tag väntande!) så gick vi runt igen titta på kläder och allt annat:)
sen skulle vi fika men det hann vi inte efter som dom hade precis stängt när vi kom dit-.-
sen gick vi till bussen och nu sitter jag här funderar på va jag ska göra om jag ska dra ut och festa efter som det inte finns ett skit och göra......
men annars får jag önksa alla en bra helg PUSS!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards