Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Marcus Johansson - 9 maj 2013 23:46

Tjo again

Vet inte hur jag ska börja,
Men börjar med nått bara för att skriva ur mig lite


Jadu
Dom senaste två - tre veckorna kan jag säga har varit både bra och dåliga

Gjort mycket dumt men lite ja ångrar
Har inte haft nån direkt att kunna prata med för inte direkt nån som lyssnar på en så

Kan ju säga att jag har försökt supa skallen av mig många sprit flaskor har gått åt, men men
Har mått dåligt måste Göra nått för att må bättre så, tänkte drick bort dina problem
Men kan väl säga att jag gjorde de
Men dom kom tillbaka plus några fler

Jag har för mig att kompisar ska lägga märke till en när en mår dåligt
Men kan ju säga så här
Såna kompisar har inte jag nog men men får jag väl leva med kan alltid skriva om de bäst svar med

Tror de har med saken att Göra med varför jag varit så otrevlig dryg sånt mot folk senaste tiden

För jag har mått skit dåligt,

Ju mer man verkar vilja va med kompisar ju mer drar dom ifrån
Vet inte varför kanske är de jag som är Pain in the ASS så
Dom inte vill

Men det vore gött känna att så som andra gör så som jag får dom att känna när dom är med mig verkar få alla andra att må skit bra
Men varför kan jag inte få
Mig själv att känna så

Går runt med ett leende som jag vill sudda bort som inte ens är satt oftast

Men va gör man inte för andra att dom ska va glada för visar man att man inte är de så
Blir dom ju oftast likadana mot en

Känns ärligt talat som jag finns där för folk bara när dom behöver mig Inge annat
Kanske är därför folk glömmer mig så lätt
Slutar tänka på en

Märks ju från visa folk iallafall

Nu ska jag försöka sova
Natti natti!

Av Marcus Johansson - 9 maj 2013 21:43

Tjo skulle ha skrivit igår igen eller va de va :-)
Men kunde inte efter som jag söv bort hela dagen plus kvällen :P haha
Va gött söve å söve å söve kan jag lova :-)

Va har jag gjort idag hmm låt mig tänka lite den är lite trög nu xD va ett tagsen jag använde hjärnan -,-

Idag när jag vakna vid 9 så tog jag en skön dusch :-)
Sen runt 2 där våldgästa jag sosso men fick inte komma in Mohaha xD
Efter de skulle ja ha grillat men vart ju Inge för de jävla vädret -,-
Aja så drog hem la mig i sängen fundera på va jag skulle göra för mat :P
Fyra timmar senare så gjorde jag nån mat xD
Sen har jag inte gjort så mycket mer :-)

Ligger just nu i sängen efter ha duschat igen :-)

Imörra om de blir fint väder ska jag grilla och sen ta första doppet tänkte jag :D

Annars händer de nog inte så
Mycket mer i helgen va jag vet :-)


Va har jag annars gjort
Ja du tänkt väldigt mycket tänker väldigt mycket än på så mycket att jag skulle kunna ge hela världen nått att tänka på :-)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards