Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Marcus Johansson - 29 maj 2013 13:21

Hejsan. :-)

Ligger och tänker på vad är kärlek?
Vad betyder kärlek 


När jag hör ordet kärlek det första jag får upp i huve då, är två personer som älskar varandra oavsett vad,

Kärlek för mig är något stort nått jag verkligen har trott på, kämpat  nått otroligt för.

Då två personer älskar varandra. Finns för varandra, lyssnar på varandra 

Inte bara en som ska göra allt medans den andra skiter i de, 
Visar en vill man ju att den andra ska visa med 
Man ska aldrig va själv om att kämpa för kärleken, för de kan inte jag kalla kärlek
Blir de nått strul i erat kärleks liv ser man till att fixar de pratar om de 
Och inte bara ger upp och dra, man ska aldrig ge upp om den personen man älskar, enda gången man kan ge upp om den man älskar är om den är otrogen eller inte bryr sig om va du gör för den personen 

Du vet när du har träffat den rätta 
Kan inte sluta tänka på hon/han
Du blir helt varm när du hör hon/hans namn 
När den personen  kämpar för dig 
Visar att den verkligen vill ha dig och ingen annan 
aldrig ger upp hoppet om dig 
Finns för dig oavsett vad och när du behöver hon/han 
Visar att ni är tillsammans bland folk 
Att ni vågar vara er själva med varandra 
Sms/ring/prata/träffa varandra så mycket de går, hittar på saker som den andra kanske inte gillar men gör de för din skull likadant tillbaka 
Gör att du känner dig trygg när du är som mest rädd. 
Som skiter i ditt förflutna tänker på just nu och framåt det som kan bli med er 

Man kommer säkert vad med om mycket under tiden man är tillsammans men bara bägge kämpar för det så fixar sig allt 

Jag tror på kärlek oavsett vad som har hänt i mitt liv 

Jag har varit med om att hittat den rädd, kände verkligen den här tjejen är för mig kämpat kämpat tills jag fick en chans tog ett tag men under tiden jag kämpa så visa jag allt de jag har skrivit innan
 utom att jag ändra henne 
Ändra henne till en annan person som hon inte va det är inte okey man ska acceptera som hon/han är annars kan de kvitta 

Visste inte att jag hade ändrat henne så mycket förens det tog slut mellan hos då den verkliga tjej kom fram igen 
Så det är en stor grej Att börja med acceptera för den dom är 
Försök inte ändra på dom 
För varför ska du bli tillsammans med den personen om du bara ska ändra på den 

Bättre bli älskad och älska den personen direkt som den är!

Folk brukar fråga mig om kärlek kan du hjälpa mig kan jag få ett tips 

Jag försöker hjälpa så bra jag kan  men försöker också göra så dom inte gör de misstagen jag varit med om 
Aldrig roligt när man blir sårad eller
Kommer såra nån 

Jag har aldrig haft ett bra förhållande än så länge men jag har kämpat för dom än då för jag velat att de ska bli bättre 

Men är bara en som fått mig mått bra även om det varit skit dåligt så länge jag va med dig.  glömmer aldrig den känslan iallafall för de va underbart om ni kunde förstå då va jag menar .
Så är ju de  underbart att va med nån att ha nån 


Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards