Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Marcus Johansson - 26 maj 2013 22:04

Hejsan!

Idag ja idag har de inte hänt ett skit

Börja med i morse att man vänta på Jim och elsa men dom glömde bort en så man vänta några timmar i onödan yeey

Alltid lika roligt vänta på folk som glömmer en i love it snälla gör de mer :)

Aja under tiden man vänta så orka jag inte sitta still så jag har röjt undan som fan hör hemma igen

Fast nu har jag fixat nytt bort plockat undan grejer som ska ner i frådet
Hängt upp gardiner och tavla

Helt enkelt gjort nått värt att göra iallafall

Igår gick ju inte dagen som jag ville iallafall men men Fuck that bara leva vidare

Men hände två bra grejer iallafall
Köpte lite nya grejer :)

Och träffa Alexandra :)


Köpte mig ett nytt bort
Två par Badbyxor med
Och ett par short med :)

Lägger upp bild på de jag köpte
Hur de ser ut här hemma :)

Å en Bunt tvätt jag vikit mer!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards