Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Marcus Johansson - 13 maj 2013 19:56

Tjaaa.!

Ja de som har hänt sen jag sist skrev här :o

I helgen så tog jag mitt första dopp men Alex :)
Å min bror men han titta bara på den lilla fegisen :-)

Sen vart jag bjuden på fin mat hos Alexandra :) va hur gott som helst :D trevligt med :D

Igår tog jag en promenad med Amanda genom stan först sen gick vi upp till donken hem sen igen :-)

Efter det gick ja hem
Men fick ett meddelande av sosso:)
Så drog till henne gjorde henne sällskap när hon åt och sånt :-)
Satt ute på balkongen å stekte å prata va med väldigt trevligt :)
Sen såg vi på några olika serier som gick på tven :-)

Va väldigt trevligt :-)
Sen vid halv tolv kom jag hem tror ja det va :)
Tänkte jag göra mat men Orka inte så gick och la mig nästan direkt istället
Gjorde mat direkt när jag vakna istället :)

Idag har jag inte gjort så mycket
Träffat min mor en stund och min bror Johan :)
Annars bara varit hemma inte gjort nått -,- tänkte ta en lång promenad men de fina vädret vart till moln så va Inge gött så sket it :P

Just nu väntar jag på en film jag laddar ner :)

Så blir att se den. Sen försöka sova eller nö se om dagen imörra bjuder på nått mer :)
Lägger upp lite bilder från helgen med :)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards