Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Marcus Johansson - 8 maj 2014 14:46

Helloj :) idag var jag iväg på ett möte om att byta praktikplats, så ja får sitta hemma tills dom vet vart än så länge
För där jag är nu tänker jag inte va nått med sa jag..


Efter det så drog ja till Coop skulle handla
La fram allt ja skulle köpa trodde jag
När jag betalat allt stod ja tänkte vart fan gjorde jag av drickan

Haha hade jag hållt den i handen hela tiden framför näsan för dom och dom hade inte sagt till

Medans jag stod och packa så sa jag att dom glömde ta betalat för dricka så jag fick gå fram och betala för den
Men undertiden där vart det så pinsamt för hon den unga tjejen att hon missa det så hon vart helt röd i ansiktet, å jag kunde inte låta bli att skratta så jag börja skratta, hon kunde inte hålla inne så vi skratta där medans alla andra stod och vänta på deras tur xD
Hahaha fan vart så pinsamt men ändå så roligt samtidigt haha

Å snart har ja kryssning framför mig med hoppas den blir lyckad denna gå med
Denna gång ska jag inte fastna för en och samma tjej bara ha roligt istället
Men känner jag mig väl så lär jag väl hitta en behandla den som en prinsessa va med den hela kryssning igen xD
Om man inte redan har nån här så skulle det aldrig bli så :P men det märks planerar inge

Hoppas det blir bra annars lär jag få damp vill ha roligt!!...


Efter som jag inte har nått att göra idag eller helgen tänkte jag försöka på nått svårare att måla :) se hur det blir :)

:)

Av Marcus Johansson - 8 maj 2014 10:28

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards