Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Marcus Johansson - 26 maj 2014 23:21

Hejsan hojsan!

Kan väl börja va som hände i morse :P vakna klev upp gick ner till stan fixa lite grejer :-)

Efter det gick jag hem åt lite mat kolla runt vad folk gjorde :P

Så jag åkte till Sara va med henne Tomas och Rille en stund :D lekte lite med hennes barn hade lite vatten krig hade det bra :D haha
Sen så kom Anna och sosso hämta mig :P så vi åkte handla först så dom fick det dom skulle :P sen åkte vi runt lite åkte köpte pizza som dom åt ute vid skärgården :P medans dom åt så passa jag på att bada lite snabbt :P
Så åkte vi runt lite till :P

Sen så gick ja hem till Sara skulle hämta mina inlines :P men Stog prata lite med henne först :P
Nu ligger jag i sängen äter popcorn och ser film utan sällskap :-/ vill ha sällskap, skaffa mys kompis igen? Haha xD

Lägger upp lite bilder på från idag och en bra text :D

Av Marcus Johansson - 26 maj 2014 00:51

Hejsan:) kom nyss hem
Varit med Sara en stund, det gick som det gick men är inte förvånad över det xD hade en känsla på att det skulle bli nått sånt här ja hade rätt så va ganska beredd på det :P

Nu är det bara gå lägga sig
Se fram emot imörra :-)
haha natti natti:)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards