Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Marcus Johansson - 9 maj 2014 17:49

Hejsan,

suttit läst min väns blogg och hennes kommentarer om en kille som verkar inte förstå vad han gör fel och bor i som egen lilla konstiga värld



Såg på hans blogg att han skrivit om mig att bryta mina ben, skulle jag mer än gärna faktiskt vilja se hur han skulle göra det.

Å jag har skrivit om henne på min blogg det fick jag, får du? Nej inte direkt

Hon är ett pucko, hon är mitt pucko


Den här killen har förföljt henne sen i mars
Han skriver kommentarer jämt och ständigt, hur mycket han vill ha henne vad han vill göra med henne, vad han kan köpa till henne,

Om du nu så göra ville vara vän med henne så är inte det ett bra sätt att börja på, skriva 1 avfyra papper med kärleks texter. Sen att skriva hon ska akta sig för psykopater kan komma från skogen där du går med dina barn ?!? Vad är det för fel på dig?

Jag är en normal kille skillnad från dig, skriver jag att ja ska gå ut slå ner nån inte fan skulle jag göra det är ett talesätt i Värmland om du inte visste det

Du börja din blogg om henne för du inte fick kommentera nått mer
Men nu har du börjat göra det igen..

Du verkar ju inte förstå att hon vill absolut inte ha med dig att göra
Hur svårt ska det va att förstå det

Du säger att du jobba som väldigt mycket med tror du har sagt snart 7 olika jobb.
Hm det vill jag gärna se papper på att du jobbar där nu.. Hm hur jobbar du där när du ligger hemma ont i ryggen sånt?

Mja du, du säger att hon vill åt dina pengar med har du sagt
Vilka pengar då får ja fråga ?
Om du nu har så mycket åk till Thailand du blir nog väldigt mycket välkommen där,

Du säger om dina dotter son, det är också bara skit snack du säger om det, hennes mamma har aldrig ring dig kommer aldrig att göra heller så kommer inte hennes dotter göra heller

Allt hon vill att du gör är att lämna henne ifred en normal frisk människa skulle göra det men efter som du är så speciel så förstår inte du det..

Läst dina kommentarer senast på hennes blogg att dom inte kan stava
Hm kan ju säga direkt det kan inte du heller. Wow blir nästan irriterad när man läser för är så många stav fel lite överallt

Men ja fortsätt så här polisen kommer bli allt mer inblandade tills du verkligen förstår va du gör för fel

Med vänlig hälsning, Marcus :-)

Av Marcus Johansson - 9 maj 2014 11:15

Helloj! Vakna 9 i morse så har duschat ätit frukost och sånt, la mig en stund i sängen för ögonen var inte riktigt med idag, han lägga mig 10 min. Sen ringde morsan sa till mig om lite grejer jag skulle fixa, så nu blir det iväg till Skatteverket..

Sen får vi väl se vad denna dag har att bjuda på :-)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards