Alla inlägg under oktober 2012

Av Marcus Johansson - 25 oktober 2012 21:41

tjo hej:) 
idag när jag kom till skolan fick jag typ vänta 2 timmar på att nån mer än jag i klassen skulle komma haha så hade skit tråkigt där satt och rita nåt bara kommer upp bild på det,
annars i skolan idag har väl varit ganska roligt :P
ska när som helst lägga mig sitter och halv söver här känner jag,
imörra blir det skola i 1 lektion sen drar jag till karlstad
ska ta med mig lite filmer till en kompis i skolan så han har nåt att göra på lovet haha 
annars har jag träffat saga idag va väldigt länge sen man träffa henne, vi drog och åt pizza prata lite om allt möjligt hade det väldigt trevligt :)

va allt jag hade att säga 
nu säger jag GODNATT!!!
och jag vet fingrarna vart lite konstiga men det är bara kladdddddddddddd !! XD
 

Av Marcus Johansson - 25 oktober 2012 09:41

Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3 Sofie <3
I love you toooooooo<3

yoo

Av Marcus Johansson - 24 oktober 2012 19:42

tjennnare brudar och grabbar flickor och pojkar, tjejer och killar kärringar och gubbar! ni som nu läser haha


tänkte berätta lite om min vecka så länge:)
måndagen vakna jag vid 1 typ kunde inte somna förens jävla sen nån gång kl 2 ungefär träffa jag amanda va med henne titta lite på kläder tog en fika lite si så där :P haha
efter jag varit med henne drog jag till en va där hade det trevlig mysigt haha sov där, eller aah sov kan jag väl inte säga att vi gjorde somna kl 6 på mörran typ jag va tvungen och dra halv 7 så fick inte sova så mycket då:P
tisdagen åkte jag till skolan dådå va för jävla trött somna ett par gånger i skolan hade inte niklas väckt mig när lärarn stod där och prata hade det blivit lite pinsamt om hon hade väckt mig haha 
på bussen väg till skolan så vart jag väckt av alexandra för jag söv på bussen fick panik trodde jag hade missat där jag skulle av men va ju bara alexandra som väckte sträckte fram sitt lilllllllla huvud sa men tjenare tyckte det va du haha
satt där och prata fast jag typ halv söv :P
efter skolan åkte jag hem åt mat gick la mig 5 över 7.
idag när jag åkte till skolan så vart jag väckt igen av alexandra haha fast den här gången vart jag inte rädd fick panik i alla fall:P hon låna min tlf kolla facebook 
sen hörde jag bara kamra ljud satt hon och tog kort på sig själv med min tlf hahaha 
sen satte hon sig bredvid mig sa att jag skulle va med på kort så vi tog några kort mesta tog hon bort haha men men 


och igår i skolan tog jag fram en ring jag ska skicka iväg för att göra mindre till en 
men tog fram den för att skoja med en kill kompis haha han titta bara på den sen titta jag på han fråga om han ville gifta sig med mig HAHAHA ÅÅ fyfan va rädd han vart ujuj den blicken glömmer man aldrig HAHAHA
satt det två tjejer bredvid mig som skratta som fan åt mig för dom tyckte jag hade ett underbart skratta och en av tjejerna såg blicken på han 
men dom tyckte jag hade ett underbart skratta i alla fall det gillas hahaha
dom fråga sen vem ringen va till sa jag tjejen  men skulle jag nog inte ha gjort efter som jag inte har nån vetefan varför jag sa så men men dom vart typ lite jaha okey typ fick man tillbaka hahaha 
aja allt jag har att säga nu 
kommer upp en bild på mig och alexandra :)
 

Av Marcus Johansson - 21 oktober 2012 14:26

Tjo..
igår på dagen tröttna jag på att jag hade så tråkigt hemma, så drog till bells det ångrar jag inte att jag gjorde fan va roligt det va haha dans va med kompisar det vanliga man gör när man är ute men så hörde vi ali och nån till rappppppppppa lite haha va skoj haha:P 
drog hem vid typ 1 för det va så mycket folk där så palla inge mer:P men missa allt bråk som vanligt då.... aja tur det med 
nu sitter jag här skriver detta funderar på om jag ska ta och städa det behövs!!
annars har helgen varit bra :)
hoppas ni har haft det bra med:) 




sår?
jag hade en gång en tjej som trappa på mitt hjärta lämna ett evigt ärr
men en då du va den för mig kommer alltid bli :)
allt jag säger är det här


understunden upplevde vi ögonblick som var perfekta, ett ögonblick då allt verkar vettigt och allt verkar rätt och bra
känns som allt ordnar sig, man kunde kyssa en tjej som dig i det ögonblicket det va det bästa som fanns tyckte jag längta tills det varjedag om och om igen men det sluta ju inge bra och nu är jag for ever alone....



Av Marcus Johansson - 20 oktober 2012 00:27

tjo
jadu den här veckan har nog varit jobbigast i mitt liv!!
kan börja med skola inte varit där på nästan hela veckan på grund av allt som händer..
torsdagen va jag där fick göra prov direkt då..
idag skulle jag på begravning men orka inte vart för jobbigt men daniel hoppas du får det bra där uppe 
annars åkte jag till karlstad för att ha roligt med mina bröder kom ditt dom ville hem så va bara att åka hem igen...
när vi va hemma kom det massa fölk hit satt vi och drack drog ut på krogen hade det roligt tills jag skulle hjälpa en efter det tappa man suget på att dricka bläää usch för att va så full...
jobbigast av allt är kärleken ujujuj säger inge mer om det kommer säkert ångra mig känner redan att jag börjar det men men gjort är gjort lika bra det skulle en då inte bli nåt mellan oss.. så får leta vidare 
nån som vill?:D haha
just nu ligger jag här tänker på allt och alla väntar på min bror som ska söve här..


nån som är intresserad dra på nån dejt eller nåt sånt kan jag skriva lite om mig man vet ju aldrig ;)

Hej, jag heter Marcus johansson, jag är 20 år, bor i egen lägenhet
jag gillar att göra det mesta det som gör den andra på bra humör, jag är för snäll kille, 
jag är typ runt 182 cm lång
jag är väl som en nallebjörn kroppsbygnaden just nu lite halv mullig försöker göra nåt åt det redangått ner 10kg mer ska det bli hoppas jag:)
sommaren älskar jag att bada åka inlines sånt göra grejer :) gillar också ligga hemma bara ta det lugnt mys till nån film nån gång med :)
vintern gillar jag inte så mycket kallt jobbigt bra att ha tjej till hehe bara massa gosa mysssssssssssssssa :D 
vill ni veta mer är det bara att fråga eller skicka sms på 0768140549 :)
bara så ni vet är jag fruktansvärt trött på att vara singel!!
bild på mig nu med så ser jag ut!! xD
 

Av Marcus Johansson - 16 oktober 2012 15:36

hej igen! 
Tror det är dags att dra sig undan ett tag från allt som händer känner jag, Blir det nåt mer kommer jag nog inte klara av det känner att allt man gör bara blir fel även när man hjälper någon,
vet inte vart man ska ta vägen för att må bra eller va man ska göra men kommer väl hitta nåt tills slut iallafall får jag hoppas..
men det märks väl hur det slutar alltihop, va är det man alltid brukar säga händer nåt ont kommer alltid nåt bra efter åt 
fast sånt skit tror jag inte på men en då kan väl se..
kärlek är en grej jag inte tror på nu längre iallafall det har jag tappat lusten för, Så ensam får man bli istället hela livet 
är jag hellre ensam än att få hjärtat krossat nåt mer räker för mig annars slutar det nog snart att jag blir galen,
men är väl bara att ta tag i det som gör en glad och trygg va det nu är får man väl försöka hitta igen 
nåt kommer hända iallafall om det är bra eller ont det vet jag inte men nåt händer det märks..
just nu vet jag inte va det är men mår fan inge bra iallafall så funderar på att dra ett tag från stan se om det går nån stans iallafall, funderar på om man kunde ta ledigt från skolan ett tag och åka upp till farsan där man mår iallafall bra rymma från allt och alla bekymmer ett litet tag så man kan lugna sig för jag har seriöst för mycket att tänka på mår fan inge bra av det heller känner att jag snart får damp på allt skit 
eller så gör jag som jag alltid gör håller det för mig själv och visar inget för nån får man gå med skiten hela dagarna långa en jag vetefan hur det blir....... men men
hoppas ni där ute mår bra iallafall även om jag inte känner er så hoppas jag ni mår bra:) <3
om inte kan ni alltid skriva kommentera nåt kanske jag kan hjälpa är ganska duktig på att hjälpa andra utom mig själv nu förtiden:) 

 


Av Marcus Johansson - 15 oktober 2012 19:56

Du finns i mitt hjärta.

Kärlek när jag ser på dig.

Mitt hjärta tillhör dig och ingen annan

Du är den enda för mig.

Du är den enda.

Lita på mig för att jag älskar dig.

Vem kunde tro, vem kunde veta ,

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

Om jag kunde dra tillbaka tiden…

Du öppnar dörren ännu en gång.

Din hud är så len.

Jag skulle gå vart som helst för dig.

Jag vill bara va med dig.

Jag kan inte sluta tänka på dig

Älska mig för den jag är.

När jag ser på sommarens blommor tänker jag på dig.

Jag sitter här nere.

Jag vill att du ska överraska mig.

kom och visa att jag gör rätt som väntar på dig

Av Marcus Johansson - 15 oktober 2012 18:36

Hej!
i helgen har jag inte gjort direkt mycket...
idag har jag varit och tittat på lägenheter med morsan hittade en jag ville ha,
så flyttar den första december, annars har jag inte gjort direkt så mycket mer, vill den här veckan ska gå skit fort men kommer den väl inte göra för det 
vill att det ska bli helg!!!!!!!!!!!! ser fram emot den !!!!!!!!!!!!! jävlar ska jag supa
men annars får jag önska er en bra kväll

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards