Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

God morgon

Av Marcus Johansson - 29 maj 2014 11:58

Tjenare !

Vaknade nyss hoppa direkt in i en dusch gött som fan va det !

Igår när jag vakna så drog jag och möte Carola för vi skulle på ett möte om jobb!
Efter det så hade Amanda skrivit frågat om vi skulle träffas, hon sluta svara så ja drog träffa Kim istället gick på stan titta runt sånt medans ja vänta på svar från Amanda :)

Vid två så drog vi hem till mig fundera på va vi skulle göra, Amanda hade inte svarat än så då valde jag att dra hem till Sara istället för att sitta vänta på Amanda, så va lite med Sara klippte hennes gräsmatta typ hälften då :P
Sen följde jag Sara till Emelie, så gick ja hem sen igen :P
Vid 7 så börja ja gå mot Anna och sosso, men när jag kom fram va dom inte klara så jag gick till Sara klippte klart gräsmattan medans ja vänta på dom :)
När dom väl var hemma igen så drog jag dit :P låna hennes dusch för ja stank svett tyckte jag :P

Efter en stund satte vi hos och åt lax med ris va skit gött faktiskt :) såg film prata umgås bara :-) runt 12 där så var alla så trötta så ögonen hänge lite huller om buller, men vi höll oss vakna en stund till, vid två så var vi för trött så dom gick la sig fråga om ja skulle sova kvar, men ja drog hem istället så vid halv tre tror jag det var så var jag hemma, slängde mig i sängen direkt och nu ligger jag i den igen! Gött är det med !

Idag har jag faktiskt ingen aning vad som kommer hända, men det kommer väl säkert upp nått :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Johansson - 26 augusti 2014 18:59

helloj:)var ett tag sen man skrev nu här:Pmen har inte direkt haft nån tlf som jag brukar skriva igenom :Pannars är det de vanliga jobb hem kompisar träna :P haha:Pskrev på kontrakt idag på 1 års jobb ialalfall:) kändes väl bra :P vet man va man gör ...

Av Marcus Johansson - 13 juli 2014 23:57


Av Marcus Johansson - 8 juli 2014 19:42


Guess it's true, I'm not good at a one-night stand But I still need love 'cause I'm just a man These nights never seem to go to plan I don't want you to leave, will you hold my hand? Oh, won't you stay with me? 'Cause you're all I need Th...

Av Marcus Johansson - 7 juli 2014 17:31

Tjenare :D Nu har man lite tid att skriva här igen :D Kan väl börja med fredagen :D Sluta jobbet vid 3 tror jag det skynda mig hem för att duscha packa allt man nu behövde ha med sig :P Vid 5 så kom Amanda hit, satt utanför och vänta ...

Av Marcus Johansson - 3 juli 2014 19:30


Tjenare ! Är som vanligt jobb jobb jobb :) Va på möte idag med får bara beröm tydligen är väl bra det :) Prata med sosso idag som var upprörd så jag lugna ner henne och sånt :) Sen så har jag varit med Amanda med :) prata med henne :)...

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards