Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

This is real me!

Av Marcus Johansson - 29 maj 2014 16:53

Well Now im gonna say something about me!

Har lite tråkigt just nu tänkte skriva om mig själv hur jag är som person :)

So let's begin!

Hejsan, Heter Marcus Johansson!
Är snart 22 år
Jag bor i en liten stad som heter Kristinehamn nog därför jag är som jag är :P hehe

I denna stad är dom så bombade att dom får mig att se normal ut höhö ?

Jag älskar att vara med kompisar/ vara ute bland folk eller bara vara ute överhuvudtaget,

Jag åker väldigt mycket inlines när jag inte har nått att göra, försöker träffa nytt folk hela tiden som jag gör med:P

Folk har pratat om mig att jag är unik på ett sätt,
Dom säger att det inte finns många som mig, det tror jag att det finns men dom kanske inte bara vågar visa sig haha

Jag är en sån person som aldrig skäms vad ja än gör eller vem jag är med, man lever ju som sagt bara en gång och jag gör det som gör mig glad:D

Jag går har tankar ånger allt sånt med, men jag visar det aldrig, allt man varit med om har bara gjort en starkare gör en starkare :D

Jag går oftast alltid med ett leende på mina läppar, för jag vet ett leende kan göra någon annans dag för att nån log mot dom, jag hjälper gärna folk med om jag ser dom har problem med nått eller bär tunga grejer efter som jag är ganska stark av mig gillar utmanna min styrka för ibland blir jag själv chockad över hur stark jag är:) jag älskar att få folk att skratta får mig att bli glad å jag älskar att se andra glada värmer ens hjärta bra :D

Dom som känner mig vet ju hur jag är haha har fått snart höra allt från A-Ö

Men ändå är jag omtyckt av mycket folk sprider min glädje så gött jag kan

Bestämde mig redan som liten att jag inte skulle vara som alla andra, så när folk börja snusa och röka så gjorde inte jag det istället, ja gjorde typ tvärtom än va alla andra gjorde, vart mobbad av det med, är glad över det hände med för har gjort med den jag är idag,

Har ju en förmåga att se vilka som mår dåligt eller är rädd för nått.
Oftast brukar folk öppna upp sig, våga vara sig själva när dom är med mig kunna lita på mig, jag har fått så många att känna sig trygga när dom är med mig för dom tycker allt känns så bra med mig,

Så ser jag till att dom träffar folk känner sig trygga bland folk tillslut vågar vara sig själva jämt utan att spela något annat,
Slutar oftast att jag blir bort glömd tillslut men jag vet att jag va den som såg till att dom fick sitt liv framåt
Jag vet inte hur många jag har hjälpt gjort för folk, jag kommer fortsätta med det :D

När det kommer till kärlek har haft några förhållanden men har aldrig funka på grund av många olika själ

Men hittar jag nån ja verkligen gillar så ser jag till att säga det till den personen jag ser till att visar att ja gillar den å ja gör allt för den personen, sist jag gjorde det så höll ja på ungefär 4 år tills jag vart tillsammans med den personen
Jag tar hellre äkta kärlek som varar långt än flask kärlek som utnyttjar en, ser sånt direkt nu när det väl är nått

Jag hatar folk som ljuger för mig
Det kan få mig tappa förtroendet direkt för den personen, vill att dom ska kunna lita på mig tala sanningen även om det skulle såra mig så tar ja hellre den smällen faktiskt, vet jag iallafall från start att den personen var ärlig mot mig

Jag där emot har ganska stora problem att ljuga, för ljuger jag så mår jag dåligt tillslut måste berätta sanningen för den personen annars äter det upp mig kan inte sova sånt då!


Har förändrats genom åren som gått
Blivit en bättre person, går ner i vikt som jag vill med
Lär känna nya vänner
Kanske bli kär på nytt vem vet det kommer :D

Är väl en liten del av mig haha
Är det nått är det bara skriva fråga om du undrar över nått :-)

Nu ska jag inte göra ett smack förmodligen just nu :D

Puss på er

Lägger ut lite bilder man varit med om :D

Jag nu:) tiden förändrar en, kan ju alltid hoppas folk blir bättre få det dom vill med sin framtid :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marcus Johansson - 26 augusti 2014 18:59

helloj:)var ett tag sen man skrev nu här:Pmen har inte direkt haft nån tlf som jag brukar skriva igenom :Pannars är det de vanliga jobb hem kompisar träna :P haha:Pskrev på kontrakt idag på 1 års jobb ialalfall:) kändes väl bra :P vet man va man gör ...

Av Marcus Johansson - 13 juli 2014 23:57


Av Marcus Johansson - 8 juli 2014 19:42


Guess it's true, I'm not good at a one-night stand But I still need love 'cause I'm just a man These nights never seem to go to plan I don't want you to leave, will you hold my hand? Oh, won't you stay with me? 'Cause you're all I need Th...

Av Marcus Johansson - 7 juli 2014 17:31

Tjenare :D Nu har man lite tid att skriva här igen :D Kan väl börja med fredagen :D Sluta jobbet vid 3 tror jag det skynda mig hem för att duscha packa allt man nu behövde ha med sig :P Vid 5 så kom Amanda hit, satt utanför och vänta ...

Av Marcus Johansson - 3 juli 2014 19:30


Tjenare ! Är som vanligt jobb jobb jobb :) Va på möte idag med får bara beröm tydligen är väl bra det :) Prata med sosso idag som var upprörd så jag lugna ner henne och sånt :) Sen så har jag varit med Amanda med :) prata med henne :)...

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards