Alla inlägg under maj 2014

Av Marcus Johansson - 26 maj 2014 00:51

Hejsan:) kom nyss hem
Varit med Sara en stund, det gick som det gick men är inte förvånad över det xD hade en känsla på att det skulle bli nått sånt här ja hade rätt så va ganska beredd på det :P

Nu är det bara gå lägga sig
Se fram emot imörra :-)
haha natti natti:)

Av Marcus Johansson - 25 maj 2014 21:29

Yoo!:P

Idag när jg vakna skrev jag direkt med Sara, som trodde jag var deppig eller nere xD
Men det var jag inte:D

Sen så gick ja hem till sosso utanför henne prata om hennes räkning lite allt möjligt vart det när vi bara säger tio minuter blir det oftast nån time eller två haha?
Efter det så gick vi in till henne för vi bägge skulle ut mot Oden ändå så vi tog sällskap dit :P

Sen var ja en stund med Sara innan hon åkte stor handla så ja gick hem då:)

Nu ska jag snart åka hem till henne och se lite film :D prata lite umgås bara ha en trevlig kväll :D

Hitta en bild som är så himla sant haha så va tvungen lägga ut den här :D

Av Marcus Johansson - 24 maj 2014 21:14

Tja, idag har man väntat på Amanda så man vet hur det skulle bli många timmars väntat i onödan
Skit kul att vänta sen att det inte blir av men men man är ju van vid att vänta på fölk ^^

Kvällen fixar sig alltid tillslut ändå
Så hoppas ni med får det bra :D

Av Marcus Johansson - 24 maj 2014 16:47

Tjo :D idag när jag vakna så hörde min bror Johan av sig som ja träffa åt lite mat med idag :-)

Annars har jag bara varit hemma idag duschat titta sönder på mitt ben haha ser förjävligt ut :P haha

Får se va som händer ikväll om de blir cruising än då eller Om ja skiter i det :P bror helt på va ja känner för :P

Hände lite roliga grejer på strand festen i går iallafall ! Ja fick ragg! Haha men men :P

Annars va det mest en besvikelse tyckte jag, hoppas det blir bättre nästa gång :D

Just nu vet ja inte roligt vad ja ska göra :P
Men ni får ha en bra dag/kväll/natt :D hoppas ni blir bakis imörra så fall :P

Puss!

Ser inte så fult ut på kort men i verkligheten så är det fult haha

Av Marcus Johansson - 24 maj 2014 05:22

Tjaaaaaaaaaaaaa!

Igår har man varit på beach party
Vart lite besviken på allt fölk men kom iallafall runt 40 pers men också så hade 100pers åkt fel med haha

Men ja och Kim drog därifrån iallafall
Åkte lite bil med Tess Madde en stund hade roligare i bilen än där borta !

Idag får jag väl se vad som händer om det blir cruising eller om det blir annat idag

Men nu ska jag iallafall söve
Godnatt!

Av Marcus Johansson - 22 maj 2014 23:47

Yooo!

Idag har jag varit med Amanda :-)

Vi gick runt på stan en stund tills hon vart hungrig så vi drog och åt lite :-)
Sen gick vi runt lite till, tills vi bestämde oss för att gå ut och bada :P så vi drog dit med Kim Bobba Jennie :P ja va den enda som bada hela mig :P Amanda doppa nästan allt xD

Efter det så drog ja hem till Sara lekte lite vatten krig med Alex innan han skulle lägga sig :P
Sen satt ja ute med Rille och Sara bara tills ja tröttna på alla mygg xD så då drog ja hem :P
Nu ligger jag i sängen gör inte ett skit xD

Ska Slå på en film försöka sova :) god natt :P

Får lägga till ungefär 5 tusen steg för tlf dog xD

Av Marcus Johansson - 22 maj 2014 12:25

Tjenare :-)

Vakna nyss för nån time sen :-)
Varit till jin bokat om en tatueringstid nyss :-)
Ligger i sängen funderar på va denna dag ska erbjuda mig :-)

Igår så va jag med Sara hennes kompisar :-)
Vi grilla spela lite fotboll hade det gör trevligt :-)

I helgen ska man nog till Karlstad till beach partyt ska bli kul som fan så fall :-) så man har nått att göra:D

Annars hoppas ni får det bra ni med :)

Av Marcus Johansson - 20 maj 2014 21:48

Helloj !

Kan väl börja med dagen igår :-)

Igår var jag med Sara en stund :-)
Gick hem efter en stund gjorde i ordning mat så glömde bort sosso
Så vart inte träffa henne då:P hehe

Så efter ja ätit klart så möte jag Emma och Amanda tills ja skulle hem till Sara igen :-)
Så var med Sara såg film :D väldigt trevligt :D

Idag har jag varit iväg på ett möte så den andra juni så ska ja börja jobba igen :-) ska bli gött :D
Annars har de inte hänt så mycket mer såg på Liam när han spela fotboll idag han var nog den som spela bäst av sitt lag men tyvärr förlora dom :/

Efter det så gick ja hem la mig som ja somna typ direkt. Vaknade av att nått kändes fel va kallsvettig inte behagligt alls så hoppa in i en dusch direkt kylde ner mig :-)
Nu ligger jag i sängen sönder bränd dumma sol xD

Imörra vet ja faktiskt inte vad som händer men de kommer nog upp något :D

Ha en bra kväll :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards