Alla inlägg under maj 2014

Av Marcus Johansson - 5 maj 2014 21:03

Hey! Idag har varit konstig dag

På praktiken idag vart man anklagad för att vara tjuv -,- det gjorde en jävligt arg så drog från praktiken sen å fixa FK sånt istället så det blev gjort med :)

Ska väl dit i mörra igen ser inte fram emot det just nu -,- tattarställe -,-

Annars har ja inte gjort så mycket träffa Amanda idag tog en lång promenad hade lite roligt för oss själv xD
Kommer upp några bilder på det :-)

Nu ska jag väl göra matlåda sånt tills imörra :-)

?

Av Marcus Johansson - 5 maj 2014 17:50

Haha

Av Marcus Johansson - 4 maj 2014 22:16

Suttit å ritat lite :)
Den är väl nästan klar :-)

Men nu ska jag lägga mig :-)

En grej är inte bra på texter xD

Av Marcus Johansson - 4 maj 2014 18:25

Helloj :-)

Idag har ja inte direkt gjort så mycket :-) städat nästan hela lägenheten :-) haft sällskap en liten stund :-)

Blir inte av med de man såg fram emot :P men det finns fler dagar :P

Å nu vetefan va jag ska göra
Se på film tråka själv här hemma ?

Älskar att springa runt naken! Nog de bästa som finns när man inte bor hemma?

Av Marcus Johansson - 3 maj 2014 23:32

Hey! Idag hm inte hänt så mycket varit i Örebro med en ja lova tydligen att följa med idag inget ja minns men vill ändå inte säga nej ifall ja nu hade lovat hatar att bryta det ja lovar.. Så va hemma runt halv 6 igen

Sen fick ja tråkigt efter en timme jag varit hemma så jag bjöd över hemma att ta nån öl.. Skulle ja inte gjort -,-

Sluta med att ja skicka hem henne, å ja drog köpte lite godis och dricka såg på film istället i min ensamhet :)

Nu ligger jag i sängen ska försöka sova :D

Imörra för man träffa den efterlängtade Sara igen :-) ser vi fram emot :-)

Nu säger jag godnatt med en selfie!

God natt dröm sött söv gött Xo Xo peace !! ?

Av Marcus Johansson - 2 maj 2014 22:07

Hejsan!

Kan börja med min dag igår,
Gjorde inte så värst mycket
Var med Sara när hon tatuera sig

Ja vart inte så nöjd med det han tror inte han vart det heller efter som Sara ska tillbaka igen så han får rätta till saker sa han. Han var stressad för nått så därför vart de inte som det ska sa han. Det märks väl annars lär ja se till att han inte får många kunder där igen..
Efter det bjöd hon på mat Kina mat, som man knappt orka äta upp lol

Senare på kvällen såg ja film med Sara hade det trevligt med en telefon törsken! Tur hon är för underbar annars hade man nog fått damp!

Idag gick ja upp kl 6 gjorde mig i ordning För jobbet.
Jobba från 07.00 - 20.00 så nu är jag helt jävla slut i Huve armar och ben..

Har så jävla ont i hälen borde gå till sjukhuset med det, men är så jävla envis går runt har ont istället än att titta upp det så nu har den börjar svulna upp istället med -.- aja lever än då bara än gång:-)

Nu blir det nån bärs bara ta det lugnt

Skriver nått inlägg i mörra förmodligen :-) peace out !


Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards