Alla inlägg under maj 2014

Av Marcus Johansson - 13 maj 2014 22:48

Hello hallicken är tillbaka :)

Idag när jag vakna så titta jag runt hur de såg ut här hemma, så tröttna jag på hur det såg ut här hemma så jag börja städa å städa å städa :) är väl snart klara bara damma och tvätta kvar :-) tar jag imörra :-)


Annars har jag suttit å tänkt på kryssningen ser fan fram emot det mer och mer !! Men snart är det dags :P

Annars har jag inte gjort så mycket,
Titta lite på låter texter del av mina egna texter allt sånt idag :-)
Va lite ledsamma texter blä men de är man över nu haha så dags att radera dom xD

Hitta två låtar som passar bra idag kände jag så fixa ihop texterna lite gran :D

Men nu ska jag se klart på filmen

Sen sova :D

God natt på er ?

I'm going through the same day
Same place, same way I always do
Then I saw you from the corner of my eye
And it hit me like a top and I can't lie
Oh you go to me
My life was alright living in black and white
But you changed my point of view
Show me your colors
Cuz without you I'm blue
Everybody tells me that it's so hard to make it,
it's so hard to break it,
and there's no way to fake it.
Everybody tells me that it's wrong what I'm feeling,
I shouldn't believe in,
the dreams that I'm dreamin'.
I hear it everyday,
I hear it all the time.
I'm never gonna amount to much
but they're never gonna change my mind.

Av Marcus Johansson - 13 maj 2014 12:39

God mörra :)

Vakna runt tio tror jag det var :-)

Har duschat skrivit lite med Anna :)

Gjorde nyss mat sitter tittar på nya sprider man 2 :-)

Så vad resten av denna dag bjuder på :-)

Av Marcus Johansson - 12 maj 2014 20:52

Hellu:-)

Idag vart jag väckt av Sara -.-

Då hoppa in i duschen direkt satt där en stund :-)

Möte upp Sara vid henne skola, gick möte hennes morsa och hennes morsas man så vi fick prata med polisen idag :)

Får hoppas blir bättre nu

Sen gick jag hem gjorde i ordning alla brev posta dom :) drog upp till kps gav ansökan till dom med :-)

Så titta på klockan visa sig att Sara skulle snart sluta så satt vänta där på henne följde med henne hem idag :-)

Stod och spela fotboll med Liam förut med hade lite roligt med han medans hans mor satt inne prata tlf och sånt:-)

Å nu ligger jag i sängen ser film tråkar :)

Nu på torsdag åker jag på kryssning längtar faktiskt, vet ju aldrig va som händer där :D


Läste om ett nytt piller förut om det nu är sant vet jag inte haha men lägger upp bild på det ??

Men annars händer väl inge, blir mer och mer besviken

Bye :-)

Av Marcus Johansson - 11 maj 2014 21:56

Hejsan :D idag vakna jag av Jessica börja babbla om nått i morse, kom Jim efter tänkte högt tog han med sig nån cigg tro, vaknar tittar på han säger nej gjorde jag inte, glömde att fråga xD


Då vart ja skit piggggg.. Så skulle Jessica typ åka direkt hon vakna så han tagit fram mycket mat att göra i ordning till alla xD men alla åkte direkt så vart inge med det så ja gjorde i ordning allt la undan :P Jim kom tillbaka förut åt lite gran :-)

Satt här förut tänkte vart fan denna pearcing kom ifrån som vi hitta va inte från Jessica vet inte vem annars det kan va ifrån, var väldigt fundersam men men slänger den istället xD


Efter det Jim drog så hoppa jag in i duschen lite snabbt så Frida skulle komma :P

Hon gick nu för 20 min sen, så nu ligger jag i sängen funderar på vad som är värt att stanna för och inte stanna för här i stan :P

Ska väl snart sova, upp imörra möta Sara :)

God natt. :-)

Av Marcus Johansson - 11 maj 2014 19:26

När dagen är tung och livet känns kallt är det svårt att se en mening med allt,

Så ensamt det är att bära en sorg
Men bördan kan lätta med andras försorg

För tankar kan värma och ord göra gott en blick kan berätta att någon har förstått...

Så känn att du ha ett stöd här i mig
För det ska du veta
Jag tänker på dig

Av Marcus Johansson - 11 maj 2014 05:26

Hellu :-)

Idag har väl hänt lite gran iallafall :-)

Varit på godis lagret med Jim och Jessica:-) satt vänta på att Jessica skulle sluta jobba :)

Sen innan typ 20 min hon skulle stänga så drog jag och Jim en runda på stan titta runt :-) tog en pizza dela på sen gick vi möte henne när hon ringde och va klar :-)

Vi gick runt ett tag tills vi sa att vi går hem till mig :-)

Så där satt vi såg film prata gav henne massage :P haha

Sen runt 1 där så åkte jag till Sara :-) va med henne såg film prata hade det trevligt :P
Men ja att vänta på ett svar som tar typ 2 timmar som man hoppas på ett ja va inte så roligt när man fick ett nej haha x) haha

Så nu ligger ja i min andra säng hemma för min vanliga säng är full av fölk som söver i den xD haha

Kan ju inte låta bli att skratta åt en vis person som inte har något liv här i världen som tror jag är en hallick med ? det gjorde min dag iallafall :D

Men med det säger jag god natt
Söv gött :D dröm sött :-)

Av Marcus Johansson - 10 maj 2014 12:54

Hejsan !
Vakna runt 12 idag :-) morsan och Fredrik åkte nyss hemåt, har fyllt i blanketter till 3 olika skolor nu
Får väl hoppas man kommer in:D finns inge värt i denna stad längre stanna för :D

Annars idag vetefan va jag ska göra :) det märks väl vad som händer idag :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards