Alla inlägg den 1 november 2012

Av Marcus Johansson - 1 november 2012 21:05

heej:P
imörra ska man dra och titta på en lägenhet vid kristina vägen tror jag det hette :) 
när jag är klar med de ska jag möta alexandra :P
när jag har gjort det vi ska göra ska jag träffa amanda:P
vi ska dra ner på stan och fika titta lite på kläder och så:P
så ska man se om man får ett sms från en imörra eller inte kan väl bara hoppas :)
senare mot kväll vet jag inte va jag ska göra:P vill nån mer ses säg till:)

Av Marcus Johansson - 1 november 2012 16:08

1. ska ha hoppat fallskärm 
2. ska ha hoppat bundijump
3. ska vara gift.
4. ska ha varit på dom flesta ställena på jorden med den jag älskar.
5. ska ha dykt bland hajar.
6. ska ha klättrat upp på ett berg sen hoppa ner med fallskärm (då blir ettan gjord med då då:P)
7. ska ha sex på 10 olika ställen i världen och 100 gånger någon stans där det gör det spännande på 100 olika platser då med
8. 
9. jag ska ha kört motorcykel från kust till kust 
10. jag ska ha varit den bästa pappa till mina barn dom aldrig skulle glömde.
11. jag ska ha varit miljonär minst 1 gång i mitt liv.
12.ska ha träffa/se kändisar jag gillar
13. ska ha badat med delfiner 
14. ska ha åkt iväg med minst 10 vänner nån stans och bara haft det roligt för en helg
15. ska ha varit med om en 3 kant!

Av Marcus Johansson - 1 november 2012 15:17

HEJ!!!
jadu idag när jag vakna har jag inte gjort så värst mycket :P tittat på tvättid fanns inte så mycket ledigt kan jag lova.. 
hade hoppas man skulle till karlstad med en idag men verkar inte så haha hon åkte väl själv eller inte alls:o
annars har jag städat hela lägenheten idag:) ser ganska mycket bättre ut här nu tycker jag haha:P tills allt fölk kommer igen förmodligen :P haha
nu vetefan va jag ska göra är fetttttttttt utråkad :P
men längtar som fan till helgen ska till bells då :P hehe tror det kommer bli roligt som bara fan måste klä ut sig :D hihi ska lägga upp en bild på hur förmodligen jag nästa ska se ut:P
    för hopnings viss lite läskigare men vita ögon ska jag ha och nå slags sår i ansiktet:P

:O

Av Marcus Johansson - 1 november 2012 00:33

Kan inte blicka fram, bara blickar bak.

 
Vad jag än gör, så blir det samma sak.
 
Hur mycket jag än ber, hur många gånger jag än förklarar.
 
Hur mycket jag än visar, så vet jag alltid vad du svarar.
 
Jag förklarar hundra gånger och du säger att du förstår.
 
Du säger att du tror mig, men ändå vänder du och går.
 
Vill inte känna mer, vill inte falla dit.
 
Vill inte hoppas mer ,för allt blir ändå bara skit.
 
Vad jag än säger, hur jag än gör.
 
Så blir det alltid mitt fel, alltid jag som förstör.
 

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards