Alla inlägg den 25 november 2012

Av Marcus Johansson - 25 november 2012 02:21

hej! 
tänkte skriva lite om kärlek va jag känner för en:)

det finns en person i mitt liv, som jag älskar mer än något annat, för henne skulle jag kunna döda eller ta en kula för om det är så, skulle jag förlora dig vet jag inte va jag skulle göra, för det jag känner för dig är något så starkt så du inte vet det själv hur jag känner för dig, vet att du inte känner så för mig, men tänk om du kunde göra det guud vi skulle va i himelen båda två då. för den personen som har vunnit mitt hjärta är du ingen annan skulle kunna ändra på det, jag kommer göra allt för att du ska känna så för mig bara om du vill det, jag skulle kunna göra dig så lycklig om du bara visste det, du skulle kunna känna dig så trygg när du är med mig för jag skulle aldrig släppa dig. spelar ingen roll hur mycket jag skulle skriva här det skulle en då inte förklara hur jag känner för dig, om det fanns ett sätt man verkligen kunde visa va jag känner för dig att du skulle förstår hur stort det är så skulle jag göra det, jag har försökt vinna ditt hjärta i snart 4 år du borde ju veta att det sista jag skulle göra är att lämna dig, jag fall för dig för du är den mest otroligaste vackraste sötaste snyggaste underbaraste tjej jag har träffat, älskar verkligen dit leende för när du ler blir det att man måste le själv för man blir så glad när man ser det, älskar din personlighet den är underbar för den är inte som alla andra tycker jag är skit bra, du har rolig humor, du förstår mig mer än nån annan gör, jag sitter varenda dag väntar på att du ska skriva, tänker på dig jämt, jag kan läsa dina sms om och om hela tiden även om jag kommer ihåg va det står. jag kan aldrig va arg på dig är jag det tar det inte lång tid så är jag lugn igen, har aldrig kunnat släppa dig även om du har sårat mig så många gånger! kommer aldrig släppa dig en då ovasset vad som än händer, jag känner som om jag känt dig hela mitt liv! men har bara känt dig i 4 år men dom fyra åren har varit bättre än hela mitt liv tillsammans även om vi har bråkat! jag är otroligt glad över att ha dig i mitt liv, men det är inget thing när jag är med dig! skulle jag få hålla om dig så länge jag ville skulle du aldrig komma los! när jag inte är med dig sitter jag bara längtar tills vi ses igen bara känna din värme din lukt åå gud är så otroligt skönt! höra din röst är som om nån står och sjunger för en, när jag ser dig varenda gång ser jag inte bara en tjej jag ser en ängel en ängel som ska bli min ovasset vad ! 
och det ska du veta jag kommer älska dig i nöd och lust! 
hoppas en dag du kan älska mig som jag älskar dig! 
annars lär jag va singel resten av mitt liv!
puss !
PS: du jag = kärlek <sb3
Marcus johansson är en tönt som skriver så?:S

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards