Alla inlägg den 18 november 2012

Av Marcus Johansson - 18 november 2012 20:38

Tjenare fan!

Den här hela veckan har varit otroligt bra:) tills igår natt sen dess har det sugit hårt! Men aha nån gång vet man ju att det inte ska bli bra..
Men annars så idag när jag vakna så har jag inte gjort så värst mycket :-)
Suttit hemma tittat på allt skit man måste ta bort och måste göra det! Slutat ligger i sängen skiter it haha
Så nån som vill hjälpa mig få bort allt och börja packa ska ju snart flytta fan!!
Så hur har eran vecka varit då?:-)
Kan kommentera eller har ni nå frågor är det bara att fråga om det är så svarar mer än gärna :-)

Imörra så ska man till skolan prata med läraren där :) efter det ska jag till Karlstad titta lite där innan man ska hem igen se på allt skit igen... Haha
Måste verkligen ta bort allt börja packa :P men är ju lite för lat just nu! XD

Ska lägga upp en bild på en otroligt söt hund!!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards