Alla inlägg den 2 november 2012

Av Marcus Johansson - 2 november 2012 19:17

haha vetefan men är tvungen att lägga upp den här bilden :P
så här såg man ut när man vakna i morse kände mig för jävla snygg ;) HAHAHA   

Av Marcus Johansson - 2 november 2012 19:05

Hej fan:P idag vakna jag runt 8 där:P skicka sms till min mor och se så hon inte har glömt va vi skulle göra idag:P
vid kvart i tio kom hon och hämta mig så vi åkte och titta på lägenheter:P
hitta en jag ville ha:P hehe gilla garderobben där:P så stor att man får gå in i den hehehe:P
efter det möte jag alexandra va ned henne lite fot:P 
sen va jag med amanda en stund :P tills jocke kom va vi alla tre:P
vi fika först :P sen gick vi och spela bowling tills dom tröttna haha:P eller ah orka inge mer:P
sen har jag inte gjort så mycket mer idag längtar som fan tills imörra:P 
hoppas det kommer bli skit bra :P annars blir jag jävligt grinig skiter i alla gör nåt för mig själv istället.P
men imörra ska amanda sminka mig haha vet inte vart än om det blir hos henne eller mig :P men ska väl i alla fall ta nån cider före :P se hur mycket kl blir med om man drar direkt när vi är klara till bells eller om man drar en förfest hos mig så länge :P de märks:P

kommer lägga upp en bild på hur jag ser ut i mörra hoppas jag haha 
men annars önskar jag er en trevlig helg med:P 

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards