Alla inlägg den 5 november 2012

Av Marcus Johansson - 5 november 2012 23:58

hej..

vet inte direkt va jag ska skriva men vill skriva nåt iallafall jag börjar tröttna på,

börjar verkligen tröttna på att vara den glada goda människan hela tiden, känner att den biten av mig försvinner mer och mer för varje dag som går. känner att jag inte orkar bry mig va folk har för problem ibland, som den tjejen jag visa bilder på förut tex som de, brist på uppmärksamhet måste ni då skriva till mig................ 
börjar bli ganska drygt och ärligt talat jag bryr mig inte så värst mycket.
finns vissa som jag bryr mig om finns visa jag skiter i ärligt talat, har ni nåt problem eller har hänt nåt verkligen ni vill prata om då finns jag är det bara att ni har brist på uppmärksamhet skriv då snälla till nån annan för jag bryr mig inte då... blir bara grinig och dryg då..
fattar ni inte blockar jag er.. så lätttttttttt blir de med det nu 

lol

Av Marcus Johansson - 5 november 2012 17:16

   

Av Marcus Johansson - 5 november 2012 15:08

Hej!
ibland önskar jag fan att jag var liten igen.
så man  kunde slippa oroa sig över så mycket grejer, bara kunna springa runt bara tänka på att ha roligt inge mer..
men så börja tänka lite om jag hade en önskan jag önska mig att jag va liten igen, så kanske jag aldrig hade haft dom 2 underbara i mitt liv en jag älskar och en som är min bästavän.
2 personer jag skulle göra allt för  undra va som skulle hända om jag vart liten, jag skulle ju inte ha kvar dom i mitt liv då,

skulle aldrig ha kvar den mest otroligaste vackraste skönaste tjej i mitt liv skulle jag va liten skulle jag ju bara vilja önska mig tillbaka till henne igen, va skulle jag göra om jag miste dig, jag vet ju själv att du är verkligen den person jag älskar om du försvann hur ska jag kunna hitta en som är lika bra som dig då, det är nåt jag aldrig förmodligen kommer göra då, jag hoppas ju på att det blir vi två. men blir det inte det så vet ju du att jag alltid kommer älska dig va som än händer. borde du veta nu efter så lång tid jag har försökt vinna ditt hjärta. men jag kommer alltid bli din och det vet du även om du skulle tänka nån gång att de inte är så, men innerst inne vet du att jag bara älskar dig, vet inte om jag vågar skriva namnet fall du skulle bli arg men du vet ju vem du är <333 

och min bästavän jag kan dela allt med och det är ju inte ofta man hittar en sån vän man kan verkligen lita på. amanda  är glad att du finns i mitt liv hoppas du aldrig försvinner heller. även vi inte har känt varandra så länge så känns det som endå jag har känt dig hela mitt liv, vi har väldigt många minnen tillsammans iallafall de jag kommer ihåg, även om vi har bråkat nån gång så har vi alltid blivit sams, skulle de va nåt du vill så är det bara ett sms eller att ringa så är jag hos dig på noll tid för det ska du veta jag kommer alltid finns för dig,


Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards