Alla inlägg den 15 november 2012

Av Marcus Johansson - 15 november 2012 18:42

Heeej:)

Ska vi se här va som har hänt :O igår drog jag från skolan för en grej:) drog till Karlstad för att se om man kunde göra nåt där men det kunde man inte -,- så drog hem satt där gjorde inte ett skit där heller, satt med sosso sen hade lite mysigt tills hon börja tänka för mycket, sluta Inge bra tyckte jag,
Men men,
Idag när jag vakna bredvid min sköna så vill hon inte gå upp så man fick tjata en stund på henne hihöhihö
Sen drog hon till skolan jag drog till Amandas skola överraska henne första hon sa när hon såg mig
Va gör du här! Snällt XD haha
Efter när hon sluta så drog vi till mio köpte en grej där till hennes mor :)
Sen drog vi ner på stan fika prata där en stund!
När vi va klara då så drog vi upp till Emma hämta pengar hälsa på hennes söta hund som jag funderar på att sno från henne:$ så jävla söttttttt!
När jag gick från Amanda sen drog jag hem för att laga mat, men skulle få en överraskning av att hon skulle komma men glömde att jag hade kod som hon inte kommer ihåg! Haha så ringde mig när hon skulle åka igen sprang ut för att stanna henne sa hon kunde få mat och det ville hon inte, hon vill hem för att äta!!. Dissen man fick!:(

Sen efter jag hade ätit klart så drog jag till sosso, när jag väl va där fråga hon vart kladdkakan va som jag skulle ha med, så sa att jag inte hade den vart hon besviken på mig så drog handla det plus en 2 liters cola åt henne med, istället för att tacka mig så fick man gnäll:o colan får du dricka för dricker inte den och vart är grädden då!
Så nu sitter man i en soffa med en bitter sosso!
Hur har eran dag varit?:)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards