Alla inlägg den 7 november 2012

Av Marcus Johansson - 7 november 2012 13:30

hejsan! 
jadu idag har man inte sövit mycket somna halv 3 vakna halv 6 igen-.-
sen dess har jag varit uppe drog iväg i morse möte morsan fick betala busskort så länge tills jag får pengar, förmodligen imorgon eller på freda.
sen när jag kom hem titta jag på tvättid hade jag chansen att tvätta i 2 och halv time. så tog all tvätt jag såg direkt sprang dit bort börja tvätta, så nu har jag tvätt som hänger över hela lägenheten-.-
haha sen har jag varit på arbetsförmedlingen hämta lite papper om flytta adress och lite andra grejer.
sen drog jag till smycka titta om en ring hade kommit tillbaka hade den dom hade glömt skickat sms till mig bara..
tur jag titta en då. fanns inte i mindre storlek så ska försöka hitta nåt annat eller ta med dig ner hörre du så du får välja själv;);) hehe 
sen har jag inte gjort så mycket mer funderar på att städa här börja vika tvätt som är tört :)


sitter tänker på va man ska göra på nyår om man ska stanna här va med kompisar eller om man ska åka till pappa va där under julen och så alltid roligt där,
men måste ringa prata med han se va dom ska göra och så först med, 
va ska ni andra göra på nyår?

finns en grej jag önskar mig som julklapp 

att det blir du och jag (SB) min största önskan!

annars ha en bra dag!!! 


Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards