Alla inlägg den 3 november 2012

Av Marcus Johansson - 3 november 2012 14:48

jaha kan börja nu halv tre i morse :P hade en bra kväll från halv 10 tills halv 3 :P sen ringde min bror till mig fråga om han fick sova där:P
han lät fan nykter när han prata, men när jag träffa han va han verkligen inte nykter haha
han och min andra bror hade bråkat tydligen johan hade liten fläsk läpp och min andra bror fick sprika i tummen och tummen ur led tydligen efter han hade slagit johan ett par gånger haha
johan gav han tydligen en blå klocka och nåt litet sår på näsan 
va ett jävla tjat om det.. men ärligt talat bryr jag mig inte va dom gör deras problem :P haha
nu när jag vakna hade jag en bror som söv jag drog upp, kläde på mig drog ut fixa lite grejer:P
kom hem med räkrulle till min bror för tror han va hungrig så han fick det av mig:)
annars har jag set på film väntar som fan på att kvällen ska komma:P
men ska nog dra iväg fixa öl snart så man har lite och dricka idag :P
om jag får tag i han men men annars får jag dricka på krogen så lätt är de med det:P
just nu funderar jag på att dra väg en stund :P komma hem runt 20:00 -21:00 lagomt till att göra sig i ordning hehe tror jag vet vetefan:P amanda vet ju inte hur vart vi ska vara göra sig i ordning:P 
så ja:P
hoppas seriöst den här kvällen blir bra:) 
blir det nån som gör den dålig kommer jag nog slå ner förmodligen grr.. xD fan ingen ska sabba den här kvällen för mig har fan set fram emot den hela veckan nu:P
annars önskar jag er andra en bra lördag med haha:P

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards