Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Marcus Johansson - 17 juni 2014 17:39

Kan börja med igår :)

Igår möte jag Carola som vanligt :)
Vi drog och jobba även om man var skit trött!

Men fick några grattis på jobbet för man fyllde år :D

Ida kom med nån kompis kasta lite ballonger på fira mig haha det va sött gjort första gången nån gör de för mig :)
Så kändes gött :-)

Drog från jobbet lite tidigare för jag var så trött, tänkte bara hem och sova,
Yeaaah right min mor var hemma hos mig städa.. Så jag hjälpte till lite gran
Sen åkte vi till annis fika där en stund

Sen åkte jag köpte pizza åt mig och Johan

Efter det när jag hade ätit klart så la jag mig somna typ direkt! Gött var det med efter som man söv bars två och en halv timme i söndas ..

Idag vart ja lite sen att träffa Carola typ 5 min sen xD
Trodde vi skulle till jobbet direkt men Carola hade beställt tårta vi fick hämta x) riktigt god faktiskt det tackar man för :D

Jobba i stan med en nån blåsten va det nu hette har ja glömt va skit roligt! Haha

Sen så åt vi thai mat som Carola bjöd på otroligt gött var det :D varit riktigt nice dag ändå :D

Nu ligger jag hemma i sängen gör inte ett skit -,-.... Lols

Av Marcus Johansson - 17 juni 2014 17:29

Undra hur många killar det är då!
Ja är en av dom iallafall!

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards