Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Marcus Johansson - 2 juni 2014 21:46

Helluj!:)

Gick la mig sent igår, för allt tänkande :) va ganska jobbigt kliva upp imorse :P

Men ja kom över det, så möte upp Carola vi drog iväg till jobbet,

Va lite krångel och sånt innan man fick börja arbeta, men sen kom vi igång med det :P

Plocka skräp runt skateparken vid Coop och sånt vi fyllde 9 sopsäckar med skräp, fyfan va folk skräpar ner!

På lunch satt jag och åt mat för mig själv, kl ticka iväg ganska snabbt, så helt plötsligt så var de bara jobba igen :P

Va ganska rolig dag på, men otroligt varmt får jag lov att säga,

Sen när jag kom hem hoppa jag in i en dusch! Otroligt gött var de med xD

Orka inte sitta hemma för Johan höll på prata i Skype, så ja drog till Sara och var med henne och Erik tills Rille kom med :) satt prata hade det trevligt :D

Nu ligger jag i sängen, snart dags att sova för ännu en dag att jobba :D

Mja sånt händer, man går vidare! :)

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards