Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Marcus Johansson - 3 juni 2014 22:11

Haha denna dag har varit toppen :P

När ja kom efter jobbet så låg ja i sängen, medans datorn satt igång :P när det vart klart så sa ja till min bror att sätta på en film åt mig som är bra :P
Så när han rörde musen så kunde ja röra musen med min tlf så ja satt jävlades med han ett tag ASS garva sönder mot han för han är så blond xD
Så sa ja inte att det var jag för att kunna jävlas lite till med han haha

Sen tröttna jag drog till Carola Ida nån mer tjej där :P plus nå två killar där :D första gången ja var där :D kände av dålig stämning lite gran så bara för att göra alla glada så starta jag vatten krig i lägenheten xD så de höll på ett bra tag haha

Kom hem vid 21,20 eller nått sånt så jag drog köpte Cola åt mig Johan till maten sen sa Johan att musen har dampat lite till här hemma gjort en massa grejer så ja låtsades som ja inte visste han ljög efter som bara ja som kan styra den ?

Så. Nu ligger ja i sängen igen funderar på va jag kan göra för nått roligt nästa gång haha xD

Av Marcus Johansson - 3 juni 2014 17:38

Hejsan ! Igår när jag gick la mig sa ja till min bror att va lite tystare, vakna säkert 20 gånger inatt

Sista gången ja titta på kl var den halv 4, å ja skulle upp kl 6 xD kan säga att ögonen inte riktigt var med då,

Men gjorde mig i ordning gick möte Carola, men på väg till jobbet vart ja attackerad av en schäfer som gick runt löst med sin ägare, som sa innan vi behöver inte vara rädd, stod där morra åt oss, sa jag vi går istället, när ja vänder mig om skulle gå mot jobbet, så känner jag nått bita tag i mig på sidan, ser jag att det var schäfer, så ägaren kom springandes mot oss börja skälla ha sig som fan mot hunden, men senare igen ser jag den går löst igen, tänkte de där kommer sluta illa !

Men aha, de gick bra iallafall, å gör ingen anmälan, inte värt förlora sin bästavän för ett litet hugg på benet kände jag :P

Så efter det så har ja jobbat med admir Jack Carola hela dagen idag haft fullt upp :-)

Vart en bra dag, utom i morse när man var så trött dom undra om jag var Depp eller nere, var bara trött men vart bättre efter lite frukost :D kom jag igång igen gjorde alla glada och galna :P haha

Folk verkar verkligen gilla mig xD för att ja är så udda på sånt bra sätt haha

Men aha nu ligger jag i sängen, funderar på vad ja ska göra xD haha

??

?

Av Marcus Johansson - 3 juni 2014 06:17

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards