Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Marcus Johansson - 13 juni 2014 00:13

Tjenare :D i morse när jag vakna så var ja helt slut mina ben ville inte vara med -,- så drog aldrig iväg till jobbet

Låg hemma och sov fram till tolv ungefär,

Satt i sängen ett tag sen tills det vart tråkigt då drog ja ut åkte inlines till Sara och Rille var med dom ett tag :-)

Vi drog till Sara sen satt där vänta på matte och Emelie dom kom aldrig så vi drog å köpte milkeshake :)

Dom kom aldrig för dom skulle göra lite andra grejer så Sara skicka bort oss x) tills dom skulle komma dit till Sara igen vart runt kvart i nio dom var hemma hos henne tror ja det var :P

Undertiden åkte jag inlines runt stan till maxi sånt :P tills ja träffa sosso och Amanda så jag vart med dom ett tag :-)

Vi gick till maxi dom handla för morgondagen :P
Sen så drog dom åt pizza ja gjorde dom sällskap där :D efter det så vart de att dra hem :D

Så drog till Sara typ direkt där dom spela kubb när ja kom dit :D


Gick bra först men sen gick det åt helvete haha :D

Börja regna sånt så ja drog hem medans dom andra drog till Rille myser :D sitter dom i soffan ser film myser med varandra :D

Ja ligger i sängen ska sova för imörra är det jobb igen iallafall :D god natt på er :D

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards