Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Marcus Johansson - 18 juni 2014 22:30

Jag önskar jag kunde säga att det är en fas vi går igenom och jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans
Jag kan inte ljuga för dig, du känner mig allt för väl om du ser mig i ögonen så säger dom att vi bara kan vara dom vi är
För, så ge mig inga skäl
För vad vi än kallar det så är det bara ett långsamt farväl

Jag ser mig över axeln på tiden som bara gick ser jag allt gick förlorat men också allt ja fick vad säger man till nån som vill börja om igen då det är försent då man redan är påväg

Se på dig själv en människa med brister och med många fel precis som en själv
Jag vet du kan höra mig trots allt som är ivägen för dig, jag vet du vill leva fri ändå
Men kärleken som bär här inuti kommer alltid finnas till, när allt blir för stort eller går för fort och vägen den känns för lång tänk dig där finns den värld du väntat på
Så välkommen in denna värld är bara din

Men kan det bli vi två ändå så skulle jag säga till dig att det är menat för oss två för mitt hjärta är alltid där du är
Se nu hjärtat jag kan vara din pojkvän
Som håller om dig håller upp dig om igen men det är upp till dig för när regnet står som spön i dyn känns det som nån öppnar skyn du kan ju stå under mitt paraply

Alla dom grejer som kan komma mellan oss då vi inte är mer än vän kostar ju oss kärleken, för när jag tänker på dig ska mitt hjärta slå ett slag för att det ska bli du och jag
För när solen skiner, skiner vi jag kommer alltid stå bredvid för jag vet att jag kommer somna med dig

Som sagt var du än är och var du än befinner dig vakar jag över dig som Gud vakar över jorden
Dagarna kommer dagarna går jag tycker om dig jag hoppas verkligen du förstår!
För du är en del av den värld där jag finns det som du ser ger mig bilder jag minns och på himelen tänds det en stjärna för mig det kan jag se genom dig

Jag hör ditt hjärta som slår mer och mer känslan vi har är större än ord sen du tog min hand så står vi så nära varann och förstår så mycket mer än våra hjärtan kan se
Jag hoppas allt går rätt till

Jag har gjort fel en eller två gånger, men grävde mig ut, blod och eld dåliga beslut
Men jag är här för dig jag kommer alltid finnas till ?

Peace ??

Av Marcus Johansson - 18 juni 2014 16:34

Kom nyss hem efter har gått i nästan två timmar plockat skräp..

Var ganska pigg i morse gick upp åt lite frukost innan jag möte Carola :)

Börja med att arbeta med en som heter Daniel gjorde nästan klart i stan idag innan allt folk kom,

Efter det vid nio gjorde jag klart en trappa ingen ville ta så jag tog det för vi hade än då inge att göra ?

Tog före kort och efter kort de hör har jag gjort bara med en liten kniv :P

Nu tänker jag bara duscha ta det lugnt

Presentation


Hejsan, heter Marcus Johansson, är 21 år bor i kristinehamn.
jag älskar att röra på mig åker väldigt mycket inlines har stort intresse på att alltid hitta på nya saker :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards